Note fondée sur 2 513 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de PAPEETE
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hey Teiva, Thank you for staying with us.
par un voyageur de PAPEETE
Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Freddy Cruz, Gestion de l’hôtel
Hello Teiva. We appreciate you taking the time to review your stay. We hope you enjoyed your time here, we welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Hôtel très bien et parfait pour aller à Disneyland à pieds !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Freddy Cruz, Gestion de l’hôtel
Thank you Stephanie for the positive review. We appreciate you staying with us and are glad to have made your Disneyland experience a little easier. We hope to see you return on your next Disneyland vacation adventure.
par un voyageur de PUNAAUIA
Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2023 par Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank You For Taking The Time To Leave A Review About Your Most Recent Stay. Here At The Grand Legacy We Strive To Ensure All Of Our Guests Have A Memorable Stay. We Appreciate The Feedback And Hope To See You Again In The Future.
par un voyageur de Pirae
Publié le 19 janv. 2023 sur Expedia
Hôtel bien situé pour aller à pied à Disneyland, beaucoup de restaurant autour accessible à pied. Les chambres sont propres et le lit confortable par contre pas du tout insonorisées. Les employés de ménage sont très sympathiques et serviables. Au niveau parking pas eu de soucis à se garer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2023 par Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank You For Taking The Time To Leave A Review About Your Most Recent Stay. Here At The Grand Legacy We Strive To Ensure All Of Our Guests Have A Memorable Stay. We Appreciate The Feedback And Hope To See You Again In The Future.
par un voyageur de Pirae
Publié le 16 janv. 2023 sur Expedia
l'hotel est bien situé, les chambres sont propres et le lit est confortable. Le personnel de ménage est très serviable. Par contre, les chambres ne sont pas insonoriées, on entend tout ce qui se dit et se passe à côté et c'est un peu pénible pour dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2023 par Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank You For Taking The Time To Leave A Review About Your Most Recent Stay. Here At The Grand Legacy We Strive To Ensure All Of Our Guests Have A Memorable Stay. We Appreciate The Feedback And Hope To See You Again In The Future.
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2024 par Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
We appreciate that you took the time to provide feedback about your recent stay with us.
par un voyageur de Pearl City
Publié le 10 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2024 par Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Your comments are extremely valuable, and we thank you for taking the time to share yourexperience.
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2024
Room smelled musty, mold in caulking in shower, large gaps in door weather stripping could see lots of light coming through therefore noise level was high. Room needed a deep clean, had alot of dust in bathroom fan and fridge cabinet. Also, door to room did not automatically close behind you, it would swing bac open if not fully latched. Handle mechanism on pocket door to bathroom was rigid, getting stuck, door tracks stiff to open. No water in lobby in morning, only coffee . Property looked a bit worn and stained in areas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2024 par Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Michelle.We’re sorry to hear that our hotel wasn't up to your standards. We will continue to take any and all feedback so we can further upgrade the hotel as well as the guest experience.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Only thing i dislike is that they have no elevator an I had to struggle carding my 1yr old a stroller a bags up a down on my own. Kind a dangerous. Was trying not to drop my stuff or son.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Front Desk Lead, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. I am sorry about the issues regarding the location of the room. We will do better in the future when assigning guest rooms.