Note fondée sur 1 175 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bien situé pour Disneyland

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Hotel bien situé a 15´ a pied de Disneyland, par contre proche autoroute qu’on entend légèrement. Prix parking excessif
5 sur 5
par un voyageur de Repentigny

Publié le 22 oct. 2022 sur Expedia
Hôtel idéalement situé proche de Disneyland , pas besoin de voiture. Très Propre, moderne, petite boutique sur place et restaurant a disposition. Jolie piscine. Prix un peu élevé, mais je pense que c'est a cause du secteur. Seul bémol, le ménage de la chambre n'est pas fait a chaque jour, obliger de demander de nouvelles serviettes.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2021 sur Expedia
Très bien situé par rapport à Disneyland, 10 minutes de marche seulement.
5 sur 5
par un voyageur de San Diego

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
We like this hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The property is quite close to disney, you can even watch the firework show from the hotel pool. The dining options at the hotel were limited but there are a lot of options in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Excellent! We have stayed here multiple times
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Leo Flores-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
This hotel has great potential however there staff falls below par for all the Hilton Hotels I've stayed at. You have to request room service each day the day before or you wont get clean towels or your garbage taken out. This Hotel could be the best but due to the fact the staff and management team here seem to have no common sense.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Leo F. , Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for your feedback. We appreciate your positive comments about our hotel's potential. However, we apologize for the inconvenience caused by our housekeeping policy and any shortcomings in our staff and management. Your input is valuable, and we will address these issues to improve our service.Hospitably,Leo FloresGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Great place to stay after a long day at Disney! Will definitely come back next trip!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Receptionist can be nicer. I was asking About the parking situation, it wasnt nice, you can get it stamped if its your last day, they said no first then cause i know they said yes