Note fondée sur 1 451 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Nous avons bien aimé notre séjour à cet hôtel qui était en plus, à distance de marche de Disney.
Excellent rapport qualité-prix avec stationnement inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jacinthe,Your feedback is very important to us! I am thrilled to hear the you liked the complimentary parking, and the location was perfect for you.Best Regards;Management
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,Thank You for rating us 5 stars out of 5!Best Regards;Management
par un voyageur
Excellent !
Publié le 25 févr. 2022 sur HotelsSuper hôtel proche de Disneyland Anaheim. Nous recommandons le Wyndham pour le service, la propreté, la proximité et la discrétion que peut apporter l’endroit. La chambre n’a que le strict minimum (mini frigo, cafetière et micro-onde) mais c’est largement suffisant puisqu’il y a un café au RDC et beaucoup d’établissements aux alentours pour se restaurer. Très content de notre séjour et pas le dernier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Kahaia,
Thank you for rating us 10 stars out of 10. I am happy to hear that the stay was wonderful. Hopefully; we have a chance to welcome you back on your next Disneyland trip.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Everything was very convenient. Near by Disney walking. The only downer was getting back to the room every night where there was a very bad smell coming from the carpet most probably.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Antonio,Your feedback is very important to us. We have shared this review with the Housekeeping Manager.Best Regards,Management
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Raymond,Thank You for rating us 10 stars out of 10!Best Regards,Management
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Genki,Thank You for rating us 5 stars out of 5.Best Regards;Management
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos,Thank You for rating us 5 stars out of 5.Best Regards,Management
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
This hotel is ok. The location is good but the area around the hotel is really dirty and didn't feel very safe. Garbage everywhere. Inside is mid. The elevators are really old and rickety the carpets are stained and just look kinda gross. The room was ok. Decent beds and decent space. Not horrible not amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Desiree,Your feedback is very important to us. We have shared this review with the Housekeeping Manager.Best Regards,Management
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
We like EVERYTHING about this hotel. Location,staff, parking and cleanliness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Adriana,Thank You for rating us 5 stars out of 5. I am happy to hear the stay was comfortable and the staff was friendly and helpful.Best Regards,Management
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Everyone was great. Housekeeping was amazing. Every day we came back to our room with clean towels and beds made. Never wanted for anything. The only reason I couldn't rank you a 5 across the board were there was that you had a water bug problem. We found a dead one in our closet and one in the halls. Our friends said they come out in summer months so we didn't worry too much about it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Rachel,Your feedback is very important to us. We have contacted the hotel pest control company. Best Regards.Management