Note fondée sur 263 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Fraichement renover excellent hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Everything was good except :
- renovation in progress.
- no elevators
- it’s not noise proof windows or building… you have the noise of the train… the noise of the road either side of the hotel…
Hotel clean and convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again for a 5 Star experience.
par un voyageur de St-Hyacinthe
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
L'endroit est très bien situé et prêt de tout. Il y aura bientôt un restaurant d’intégré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par AHA, Gestion de l’hôtel
We hope you visit us again when the restaurant is open so you can experience the full property. Glad you loved your stay!
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for the review. We appreciate your business and hope to see you again soon for a 10 Point experience.
par un voyageur de Nordman
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Very clean, great room and staff was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for the outstanding review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for the review. We appreciate your business and hope to see you again for a 5 Star experience.
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Property still under construction. No direction how or where to register. Ended up parking in back, walking around the building to the front. Couldn't tell if it was okay to stop in front, called front desk, really wasn't helpful. Could have told me to stop in front, check in, off load bags then drive around back. Elevator not working. Lots of construction going on. "Dining area" tiny and food options minimal. Lobby is small. Room was nice - need more countertop space or at least a desk. Location good - close to restaurants and museum. Probably better once construction is finished.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your challenges. We’re addressing all concerns for full resolution and do hope you’ll give us a second chance to get it right post renovation.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Peter Kolla - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.