Note fondée sur 173 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Stockbridge

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The unit was very dirty , it had a roach on our bed. Thank god we didn’t see it until the morning we were leaving. They didn’t clean good at all , I will never book with them again.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
We arrived late to check in to the property. After checking in and getting to our room we realized that our bathroom had not been cleaned at all. The tub had hair and grit all in it and the toilet was filthy with hair, urine, & feces. We tried the front desk several times and got no answer. Upon waking up we went down for breakfast and it’s advertised as a buffet but all they had was basically cereal, yogurt, and bread. the pool was so green and cloudy, and when checking out I was asked what my room number was and that was it. If we are ever in the area, we definitely will not be back.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
Staff was super welcoming and hospitable from the moment we checked in, rooms and shared spaces were clean. Would definitely recommend, no complaints!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Although checkout is not until 11 am. The staff and cleaning crew start yelling at doors around 8 or 8:30 am. Or standing in hallway being loud enough to wake the entire floor up. Not helpful when trying to rest
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2024 sur Expedia