Note fondée sur 443 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Nevenka, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs MarcellaThank you very much for your review! We’re happy to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you again in the future.Best regards !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Marc D. Baer, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Eric,thank you for taking the time to share your positive experience with us. Thank you for the 10-point rating! We look forward to seeing you again in Andermatt. Best and Friendly Regards Your Radisson Blu Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Il semble être tout nouveau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Radisson Blu Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah Thank you very much for your stay in our hotel and for your good feedback. We are glad to hear, that you have enjoyed your time with us.Our hotel has opened in December 2018.We hope to welcome you back to our hotel in the near future. With kind regards, your Radisson Blu Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Radisson Blu Team, Gestion de l’hôtel
Dear David, we would like to thank you very much for staying in our hotel and for your great review. We are pleased to hear, that you have enjoyed your time with us. We hope to welcome you back in the near future. With kind regards, Your Radisson Blu Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par Marc D. Baer, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. David,thank you for taking the time to share your positive experience with us. Thank you for the 5-point rating! We look forward to seeing you again in Andermatt. Best and Friendly Regards Your Radisson Blu Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2022 par Your Radisson Blu Team, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Magali, thank you for taking the time to rate your stay. We are happy to hear that you had a fantastic stay with us. We hope to welcome you back soon. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2022 par Your Radisson Blu Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Frédéric, Wow 8 points for your stay. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We are very happy to pass on your great feedback to our team. We really appreciate your valuable time and feedback and would like to thank you again. Best and kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2022 par Ihr Radisson Blu Team, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Herr Benjamin, Wow 8 Punkte für Ihren Aufenthalt. Es freut uns sehr zu hören das Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Sehr gerne leiten wir Ihr tolles Feedback an unser Team weiter. Wir wissen Ihre wertvolle Zeit und Ihr Feedback sehr zu schätzen und möchten Ihnen nochmals herzlichst danken. Freundliche Grüßen
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par Ihr Radisson Blu Team, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Frau Nathalie, wow 10 Punkte von 10 Punkten für Ihren Aufenthalt. Es freut uns sehr zu hören das Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Sehr gerne leiten wir Ihr tolles Feedback an unser Team weiter und möchten Ihnen nochmals herzlichst danken. Wir wissen Ihre wertvolle Zeit und Ihr Feedback sehr zu schätzen und hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns willkommen heissen. Freundliche Grüsse
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par Your Radisson Blu Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Philippe, we are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon. Best and kind regards,