Note fondée sur 718 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de paris
j'y retournerai avec grand plaisir
Publié le 1 sept. 2009 sur Hotelshotel très agréable, excellent accueil dans une petite ville ayant beaucoup de charme. Je le recommande fortement
par un voyageur
No good
Publié le 19 août 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
No bathroom light
Publié le 16 août 2024 sur HotelsThe bathroom light did not work.
par un voyageur de Port Royal
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Filthy doors. Handprints all over. Shower matt was filthy from placing on floor. Probably the only time/way it is cleaned. Sheets looked like they hadn't been changed.
par un voyageur
No complaints here
Publié le 9 août 2024 sur HotelsNeeded a night away from my 3 year old to be in a dark cold room alone watching what I wanted on tv and sleeping in a big bed alone with all the room I could want or need and that’s what I got
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
We are thrilled to know you got what you wanted! We are here when you need us!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay
par un voyageur
Crappy owner
Publié le 2 août 2024 sur HotelsWe booked for 2 days and on the 2nd morning we asked them to make the bed and bring new towels before we left to enjoy our day. We came back to find they had thrown our food away that was in the fridge as well as thrown my insulin pens away. We were told he knew they threw my insulin away cause the owner does stuff like that. We're from Ohio in SC on a work trip and now I have no insulin. It coats me 1200 a pen. They said they would replace it, so when we were checking out we asked and they said there is nothing they can do about it. Extremely pissed as it was a new insulin pen.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you!