Note fondée sur 718 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de paris

j'y retournerai avec grand plaisir

Publié le 1 sept. 2009 sur Hotels
hotel très agréable, excellent accueil dans une petite ville ayant beaucoup de charme. Je le recommande fortement
1 sur 5
par un voyageur

No good

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

No bathroom light

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
The bathroom light did not work.
3 sur 5
par un voyageur de Port Royal

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Filthy doors. Handprints all over. Shower matt was filthy from placing on floor. Probably the only time/way it is cleaned. Sheets looked like they hadn't been changed.
5 sur 5
par un voyageur

No complaints here

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Needed a night away from my 3 year old to be in a dark cold room alone watching what I wanted on tv and sleeping in a big bed alone with all the room I could want or need and that’s what I got
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
We are thrilled to know you got what you wanted! We are here when you need us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay
3 sur 5
par un voyageur

Crappy owner

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
We booked for 2 days and on the 2nd morning we asked them to make the bed and bring new towels before we left to enjoy our day. We came back to find they had thrown our food away that was in the fridge as well as thrown my insulin pens away. We were told he knew they threw my insulin away cause the owner does stuff like that. We're from Ohio in SC on a work trip and now I have no insulin. It coats me 1200 a pen. They said they would replace it, so when we were checking out we asked and they said there is nothing they can do about it. Extremely pissed as it was a new insulin pen.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you!