Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Expedia
Hôtel confortable avec petit déjeuner , situé au bord de l’autoroute mais calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2022 par Best Western Team, Gestion de l’hôtel
Dear,AlineThank you for writing us a review and rating us so well. We look forward to serving you the best even in the future. Thank you for choosing us .Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2022 sur Expedia
petit dejeuner inexistant car pas mal de choses manquantes (jus d'orange, café ,et pancake ) et le peu qu'il y avait etait pas bon . piscine fermée
4 sur 5
par Gilbert

Très bien

Publié le 8 août 2017 sur Hotels
Très bon hotel à un prix très abordable pout cette gamme. Le seul bémol : un salle de petit déjeuner trop petite.
4 sur 5
par christophe de sanary sur mer

proche autoroutes

Publié le 26 sept. 2015 sur Hotels
hôtel proche des axes autoroutiers et du grand mall et de la zone commerciale
4 sur 5
par bernard

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Howard, thank you for your wonderful review. We are so glad that you enjoyed your stay with us. We sincerely hope that you will come back to stay with us soon again next time you are in the area.Warm regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Sarah was absolutely wonderful. The check-in was easy. Room 102 was very clean and had everything we needed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Linda, it's our absolute pleasure to know you loved your stay with us at Best Western Anderson Inn. We strive to provide excellent value to our guests through our clean, well-equipped accommodations and top-notch staff services, especially during check-in. We are excited you found everything suited to your comfort, and we gladly expect you to join us for another incredible guest experience on your next visit to Anderson.Warm regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
There was a bug in the clean towels but overall appear clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Tony, we deeply apologize for the inconvenience you experienced with the clean towels, as this is certainly not the standard of cleanliness we strive to provide. While we are pleased that you found the overall cleanliness to be satisfactory, please know that your experience with the bug is concerning to us. We have immediately addressed this issue with our housekeeping team to ensure that such an incident does not occur again. Your feedback is invaluable in helping us maintain and improve our standards, and we appreciate you bringing this to our attention.Warm regards,Customer Care Team