Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Family weekend

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Everything was wonderful! Location has been remodeled since my last stay and it is beautiful! Everything was clean. Every employee I encountered was friendly and helpful. Breakfast was delicious 😋. Beds were comfy and shower pressure was great. Well done!! We will be back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Towel dirty. Otherwise, a good stay.
2 sur 5
par un voyageur

Worst experience

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
We had traveled 3 hours and wanted to rest and when we got there the room wasn’t ready for us then we got in the room and the bed sheets were dirty in a room that had supposedly just got cleaned there was some kind of over powering smell in the whole building that made my wife sick to her stomach and the lady at the front desk seemed to be high on drugs and kept complaining about having to be at work. Not very professional and not a great experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Property Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Michael, I would like to sincerely apologize for the unsatisfactory stay you experienced while you were here. I assure you, this is not typical here at our hotel and will be addressed immediately. We deeply value our customers and hope we can make your experience better in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Been staying here go the last three years. Alway clean and the staff if friendly. Live the new hotel make over!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Property Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Manzano, I would like to sincerely apologize for the unsatisfactory stay you experienced while you were here. I assure you, this is not typical here at our hotel and will be addressed immediately. We deeply value our customers and hope we can make your experience better in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Clean and convenient.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Nice hotel newly renovated