Note fondée sur 211 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Knoxville Clinton, Gestion de l’hôtel
We're grateful you chose to stay with us and value your feedback.
5 sur 5
par un voyageur de Westfield

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Excellent stopover
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Faifield Inn & Suites Knoxville Clinton, Gestion de l’hôtel
We're grateful you chose to stay with us and value your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Room was clean and very comfortable.Breakfast was awful, and it wasn’t just us. Several other patrons were feeling the same way . Overall room was nice and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Knoxville Clinton, Gestion de l’hôtel
We're grateful you chose to stay with us and value your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Average
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Knoxville Clinton, Gestion de l’hôtel
We're grateful you chose to stay with us and value your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par VP, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team at Fairfield Inn & Suites, we want to thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again whenever your travels bring you back to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
I had no hot water to the bathroom sink. I notified staff on 7/3, but it was not fixed before I left on 7/5.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par VP, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We take your comments seriously and will address them with our team to improve our services. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Felt like a brand new hotel, no complaints.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par VP, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team at Fairfield Inn & Suites, we want to thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again whenever your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par VP, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team at Fairfield Inn & Suites, we want to thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again whenever your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par VP, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team at Fairfield Inn & Suites, we want to thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again whenever your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par VP, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team at Fairfield Inn & Suites, we want to thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again whenever your travels bring you back to the area.