Note fondée sur 229 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
56 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par Francois

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mai 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
This was an unexpected trip but they came thru. Price was great. They called me to remind me of my check in and even upgraded me from a queen to king when they saw I had my kid with me. Very kind. It was only for one night, but if im ever back in the area I would definitely stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par jyoti Tamakuwala, Gestion de l’hôtel
Thank you staying with us, Come back agin.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
I was in town for the island drags. This was the only place in a 20 mile area for under a 100.00 dollars at 97.00 total. Like it’s said you get what you pay for! I got the lowest price room not a 200.00 room. That being said good bang for your buck! The room was ok fairly clean bed was ok ac worked good. The only things that I did not like the towels were dingy looking only one face towel and it looked like one of my shop rags. The bed pillows needed replaced no shape and flat. Good shower very hot water not great pressure but it got the job done. So again for the price what do you want? I would stay here again but next time I will bring my towels! lol the check in was ok and the front people were very nice!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Had much difficulty checking in, NO Breakfest or coffee service as advertised, Bathroom supplies were very LOW grade. THIER OFFER to accommodate me at checkin was to tell me there were other hotels available, just time them $20 cancelation charge and don’t come back. I was so tired I worked something out with the credit card, just so I could get a few hours sleep! So you live & learn