Note fondée sur 221 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to leave us a perfect rating! Hope you stay again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Clean comfortable hotel

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Stayed here while working in the area, had clean rooms , good showers and comfortable beds! Only complaint would be Breakfast didn’t change at all during the week, but it was decent. Eggs, potatoes, sausage, waffles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM , Gestion de l’hôtel
Thank you Brandon for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you enjoyed our clean rooms, good showers, and comfortable beds.We appreciate your feedback regarding our breakfast offerings. Your comments are valuable to us as we strive to provide the best possible experience for our guests. We will certainly take your suggestion into consideration and look into adding more variety to our breakfast menu.We hope to welcome you back in the future and provide an even better stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us Jose! We hope you stay here again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM , Gestion de l’hôtel
Thank you Brandon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate the 10 out of 10 rating! Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Jose!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jamye GM, Gestion de l’hôtel
We thank you for your 10 out of 10 rating!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
I liked the hotel but the breakfast was really bad I kept on telling the lady to put new egg and potatoes for my kids but they wouldn't pay attention they left the same burned dry eggs and potatoes oh and the coffee had a lot of small trash in it. It's an ok hotel to stay in bur the breakfast is really bad it 😞😞😞😞 ill give it a 2 star hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Jamye GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you liked our hotel, but we sincerely apologize for the issues you encountered during breakfast. Your experience does not reflect the high standards we strive to maintain.We would like to inform you that the breakfast attendant on duty during your stay was new and it was only her second day. We are addressing this matter with additional training to ensure that such incidents do not occur in the future.Your comments are invaluable to us as we continuously work to improve our services. We hope you will consider staying with us again and give us another opportunity to provide you with a much better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Jamye GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Tyler!