Note fondée sur 452 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
Greta Hotel !! Highly recommended !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par ilker, Gestion de l’hôtel
Dear Pablo ,Thank you very much for having stayed with us and for taking the time to share with us your vacation experience at our hotel.We hope to host you again soon so we can demonstrate the high-caliber service we're accustomed to sharing with our guests.Kind Regards,Seren AYKANOperation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Un agréable Séjour. Merci

Publié le 4 janv. 2023 sur Hotels
شكرا جزيلا على كل شيء . اقامة لا تنسى أبدا . وأكيد سأعيدها وأنصح بها . 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par ilker, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valuable Guest,Firstly, thank you for experiencing Divan Cukurhan and taking the time to share your comments regarding your visit in our hotel. Your comments are really helpful for the entire Divan team and encourage us to improve our services.We are looking forward to welcoming you back in the not too distant future.Kind Regards,Seren AYKANOperation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par İlker USLUCA, Gestion de l’hôtel
Dear Elyes, Thank you very much for having stayed with us and for taking the time to share with us your vacation experience at our hotel. We look forward to welcome you again in the future. Kind Regards, Seren AYKAN Operation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great Hotel in a great location

Publié le 17 nov. 2021 sur Hotels
the location is amazing, the hotel is really beautiful, the rooms are very nicely decorated. I stayed in room 206 which had an amazing view over the city. The bathroom was really big and super clean. The only minus is that the rooms are not super soundproof and be it the neighbours who seemed to enjoy each other all night or the music playing from the lobby 24/7 there seems to always be a bit of background noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Divan Cukurhan FrontDesk, Gestion de l’hôtel
Dear Philip, Thank you very much for having stayed with us and for taking the time to share with us your vacation experience at our hotel. We look forward to welcome you again in the future. Kind Regards, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2021 sur Expedia
Immeuble historique. Magnifiquement restauré. Hôtel d’ambiance. Resto excellent. Mais les serveurs devraient regarder les clients de temps à autre pour savoir s’ils ont besoin de quelque chose!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2021 par Divan Cukurhan FrontDesk, Gestion de l’hôtel
Dear Ginette, First of all, thank you very much for your interest in Divan Çukurhan. Thank you very much for your kind comment. Regards, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest ; Thank you very much for your kind comment about Divan Çukurhan. We look forward to welcome you again in the future. Kind Regards, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel ; Thank you very much for your kind comment about Divan Çukurhan. We look forward to welcome you again in the future. Kind Regards, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2018 sur Expedia
Très bel hôtel alliant tout le confort moderne avec beaucoup de caractère historique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2018 par Ilker USLUCA, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Tout d'abord je vous remercie de votre intérêt à montrer Divan Çukurhan et Safranhan Brasserie. Vos commentaires sont très importants pour nous afin de protéger la satisfaction de nos clients et d'aller de l'avant. Nous vous souhaitons de bonnes journées en indiquant que nous serons heureux de vous accueillir à nouveau à Divan Çukurhan. Merci, Meilleures salutations, Gestion d'hôtel
5 sur 5
par Yannic

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mai 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2016 sur Hotels