Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2024
Great for what we needed. Signage could be improved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
N
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Myah, FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We hope to see you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Nice staff, terrible room

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
The service was awesome but the room was terrible. The carpet looked dirty, the beds and bathroom did look clean however. None of the electronics were plugged in. We didn’t even have an alarm clock. The mini fridge was leaking and obviously not working. The staff was kind and offered to move us but we were so tired, moving rooms felt more like a chore. We weren’t comfortable at all but everyone was pretty nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. If you remember what room were you staying in? I just had all carpets deep cleaned by a commercial company. In the future I will have room inspectors check all electronics as some guest like to unplug everything. Thank you again for your review and look forward to hosting you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur de Arlington

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great, updated, easy property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
I had stayed at this hotel on many occasions. Unfortunately, the hotel is in very bad shape. The carpets are dirty, one elevator does not work and the other one is always busy and makes a noise as if it is going to stop working any moment. The cleaning services is awful. They only made the beds but did not clean the bathroom or vacuum the carpet. They left the dirty towels on the bathroom floor. For the night price we payed for this hotel they don’t even have a complimentary bottle of water. At checkout the lady had walked out of the front desk and a gentleman tried to find her while we wait. So sad that this used to be a favorite hotel but the quality has gone down.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Myah, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bertha and thank you for your feedback. I have shared your review with the staff here at the hotel because without hearing these things, we cannot improve. This is not our standard and I apologize that this was your experience. If you ever find yourself back in Ann Arbor, please reach out to me directly and I would like to make your next stay a much better one. Thank you and take care.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The front desk staff was wonderful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words about the staff
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Not applicable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brandon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.