Note fondée sur 227 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Breakfast space was small and seemed crowded with the tables in there. May be move some of the tables into the lobby area. The food was not stocked very well but the staff, when notified, replenish to meet current needs. With the number of trains (6) that go by the property at night made for quite a noisy stay. Did not know that the window was open.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The hotel was conveniently located to my destination. Staff was courteous, facility and rooms were clean and well maintained.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
The gentleman who check us in could have been pleasant. Never hurts to be happy and smile!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Effecient. 3.5 to 4 star basic stay hitel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Stayed to nights. First night first night noisy vent fan in bathroom had to shut the door. Cleanining lady tried to enter room at 645 am Second night different room no issues. Clean but dated. Waffles or cereal for breakfast. Nice pool arreaand parking.
2 sur 5
par un voyageur

Trash

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Service was bad didn’t have enough pillows or towels front desk guy said 2 words and didn’t want to be there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par ABVI Management, Gestion de l’hôtel
Dear Seth,We apologize for the disappointing experience you had during your recent stay at our hotel. We sincerely value your feedback and would like to express our apologies for any inconvenience caused.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
It was motel close
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
It was convenient to thrcKajh