Note fondée sur 866 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Tres propre bon déjeuner personnel aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us we appreciate your business
par Cathy de Québec
Très propre et mon chien avait amplement d'espace
Publié le 4 août 2014 sur HotelsFantastique, mon chien a pu jouer dehors grâce aux grands terrain, on a pu manger ensemble sans qu'il soit dans la chambre. Personnel gentil. Déjeuner bon et chaud puis la boite à lunch pour la route GÉNIALE
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
We hope you had a great stay at the Hampton Inn Clinton. Thank you for choosing our hotel for your stay.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
We hope you had a great stay at the Hampton Inn Clinton. Thank you for choosing our hotel for your stay.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Comfortable environment and bed. Breakfast was one of the best i have had staying in ahotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
We hope you had a great stay at the Hampton Inn Clinton. Thank you for choosing our hotel for your stay.
par un voyageur
Not recommended
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsThe rooms didnt seem thoroughly cleaned and the beds were very uncomfortable. They also couldn't program both keys for the door and never came back to retry. The keys also didnt work on the entry doors outside which was very inconvenient. We were to stay 2 nights but we left after 1. I do not recommend this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear about your disappointment, unfortunately there was nothing we could do about the Microsoft glitch which affected us. Now that the issue has been resolved, we hope you would change your mind.Thanks
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
We hope you had a great stay at the Hampton Inn Clinton. Thank you for choosing our hotel for your stay.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Bugs in the shower and spider on bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry you were unhappy with your guest room. I will address your feedback directly with our team. If there is anything else I can do for you, please contact the hotel directly.
par un voyageur
Quiet and safe
Publié le 23 juill. 2024 sur HotelsVery clean super comfortable bed and pillows with excellent breakfast and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
We hope you had a great stay at The Hampton Inn. Thank you for choosing our hotel for your stay
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Valerie, Gestion de l’hôtel
We hope you had a great stay at the Hampton Inn Clinton. Thank you for choosing our hotel for your stay.