Note fondée sur 68 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
My stay was comfortable.Very clean n cool. I would stay there again
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Yuk

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Worst place we have ever stayed in. Bugs e everwhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We’re Sorry for your Inconvenience. Being in Texas and its Outdoor Hotels can have ground bugs from outside. But don’t worry the pets that were unreported from your reservation we acknowledged them as our guest with 20.00 fee. We couldn’t waive it because rules are equally valid to our guests. Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Really nice. Quiet.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
The property's location is remote. There were insects on the bed and in the room. The amount I was charged differed from the amount I was quoted online. Additional fees were applied to various services.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry for your bad experience at our place. The answers your negative review are in following. 1. It’s summertime so keeping doors closed can keep insects out at any outdoor properties. 2. Expedia are responsible for not providing you accurate information when the property pays city and state tax they should be sued for such negligence but don’t take our word for it. And 3. Credit card fees are applied to almost every businesses so it’s not something new. We still appreciate your business for low rates and such high commission.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Clean, remodeled and quiet. Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
hot water and TV troubles. The TV was replaced straight way and the hot water improved but only modestly.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2024 sur Hotels