Note fondée sur 406 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Parfait sejour agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Daria Yıldız, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for choosing our hotel for your vacation. We are very happy that you had a great time with us. Thank you for the highest praise and comments. We look forward to welcoming you back to Aska Lara Resort & Spa for more positive experiences!Regards,Daria YıldızCRM SupervisorAska Lara Resort & SPA
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel familial magnifique

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Séjour incroyable dans un hôtel magnifique Personnel d’accueil et les serveurs sont très gentils et serviable Vraiment à refaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par janna, Gestion de l’hôtel
Dear guestThank you for choosing Aska Lara Resort & SPA.We are very glad that you were satisfied with your stay and our colleagues.We hope you will choose our hotel for your next holiday.Regards,Janna Hussein CRM RepresentativeAska Lara Resort & SPA
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel familial magnifique

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Séjour incroyable dans un hôtel magnifique L’organisation et les moyens humains mis en place permettent d’absorber le flux de touriste Vraiment à refaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par janna, Gestion de l’hôtel
Dear guestThank you for choosing our hotel.We are very glad that you are satisfied with your stay and our services.We hope you will choose our hotel for your next holiday.Regards,Janna Hussein CRM RepresentativeAska Lara Resort & SPA
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Very nice resort food is so good but the insist on cleaning the room very early in the morning and start knocking on doors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Daria Yıldız, Gestion de l’hôtel
Dear guestFirst of all, thank you for your stay at Aska Lara Resort & Spa. Thank you for taking the time to write and post a review about our hotel. We closely monitor the quality of service and every opinion of our guests is of great importance to us. We are pleased to know that overall you were satisfied with your stay at our hotel. We are sorry that our colleagues from the housekeeping department came to you early, but we would like to point out that housekeeping starts from 9 am and our guests can always call the hotel call center and leave their wishes about the cleaning time. Your feedback is very much appreciated by us because it helps us to develop and make the right decisions. You can rest assured that we will pass on your feedback to the hotel management and the relevant departman.We hope to welcome you again among our dear guests.With sincere respect,Daria YildizCRM Shift LeaderAska Lara Resort & SPA
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Daria Yıldız, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are very grateful to you for choosing our hotel for your vacation and for taking the time to review your stay at Aska Lara Resort & SPA. We are happy to know that you enjoyed your vacation. We look forward to welcoming you back for another wonderful vacation in the future!Regards,Daria YildizCRM Shift LeaderAska Lara Resort & SPA
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Daria Yıldız, Gestion de l’hôtel
Dear guests,Thank you for choosing our hotel. But we are sorry to see that you have rated your stay at Aska Lara Resort & Spa so low. We have checked your stay at our hotel and unfortunately we have not received any requests from you. And unfortunately you did not leave any explanation for your review. As a hotel we value all the opinions of our guests.Although we would have preferred you to have a better experience at our hotel, we hope that you will give us a second opportunity to exceed your expectations.Kind regards,Daria YıldızCRM AgentAska Lara Resort & SPA
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Hôtel qui ne vaut pas ses 5 étoiles, chambre mal nettoyée avec des serviettes qui n’ont pas été changé, salle de bain propreté exécrable (photos à l’appui) personnel qui ne fait aucun effort pour parler avec les touristes français, les activités et les soirées sont faites qu’en fonction des touristes anglais et allemands. Service de location de voiture qui vous parle comme si vous étiez des moins que rien . Une ambiance le soir avec que de la musique housse ni turc ni autre pour les autres touristes. Une chose qui a été génial le spa, massage où les masseuses sont excellente mais vraiment hôtel à éviter surtout pour son prix. Plusieurs français sont partis de l’hôtel pour un autre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par İrina Bilan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review of your experience at our hotel.We regret and apologize that your stay did not meet your expectations.Please know that your constructive feedback regarding our service is being investigated and any issues will be rectified in due course. This type of service meets neither our standards nor certainly your expectations.Last year we have been serving more than 100 nationalities from all over the world. We try to keep the language spoken on high level and have additional training as well. We have noted your commend and will inform the related teams for further improvements. In our standard, we offer all information in four languages which are Turkish, English, German and Russian.We sincerely believe that the shortcomings you experienced were an exception to the norm and hope the next time you are in Antalya you will reconsider staying with us again where you will have our commitment for a more enjoyable stay.Best regards,İrina BilanCRM Agent / Aska Lara Resort & Spa
5 sur 5
par un voyageur

Super séjour

Publié le 25 août 2020 sur Hotels
Séjour au top 👌.Le service était plus que convenable toujours près à accéder aux différentes demandes.La gestion du covid est excellente tout est désinfecté à longueur de journée et le port du masque est de rigueur pour le personnel ainsi que pour les clients ( mais pas de manière abusive,uniquement quand il le faut). Les 2 piscines sont très propre.En bref je conseille cet établissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2020 par Mira Leylek CRM Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Confiance, it is always a pleasure to hear when our guests have an outstanding experience at our resort. It sounds like you really enjoyed the amenities and found the staff to be great. We appreciate you recognizing our efforts in terms of hygiene. Your recommendation is our greatest compliment. Thank you so much for your time. We hope this was your first visit in many more to come. With best wishes,
4 sur 5
par un voyageur de France

Publié le 17 août 2020 sur Expedia
En cette periode si difficile de Covid 19 de gros efforts ont été fait !!! Bravo a vous tout etait top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2020 par Mira Leylek CRM Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Mireille, many thanks for your great feedback. It's always good to hear about positive experiences and to know that what we do is highly appreciated. We hope this was your first visit in many more to come. Warmest regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par CRM Ass. Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guests, many thanks for your rating. We deeply regret that your holiday seems not to have entirely met your expectations. We would appreaciate a lot if you share with us some more details as we would never prefer any of guests to leave our resort with such an impressions and we would do utmost to prevent any cases of dissatisfaction. Best regards, Jana Revina CRM Ass. Manager Aska Lara Resort & SPA