Note fondée sur 117 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Hotel avec beacoup de bruit après minuit Plage ok Repos médiocre, produits pas freches Propreté médiocre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par BAIA LARA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
Parfait ! Un séjour de rêve Du personnel super agréable Une nourriture au top du top avec un choix incroyable Nous avons passé un super séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par BAIA LARA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Un meilleur nettoyage sous les lits serait souhaitable. Nous avons laissé un smart phone dans la et l'avons trouvé cassé ?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par BAIA LARA HOTEL, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre précieux commentaire. Les problèmes que vous avez mentionnés ont été transmis aux services concernés.
4 sur 5
par un voyageur de tipasa

très bon séjours familiale

Publié le 11 sept. 2016 sur Hotels
situation géographique =gastronomie par excellence= détente et relaxation toooop=chambre spacieuse treeees propre
5 sur 5
par Farida de Nantes

Que du positif pour ce superbe hotel

Publié le 14 mai 2016 sur Hotels
Nous avons passes 6 nuits formidables dans ce magnifique hotel sue je recommande vivement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par BAIA LARA, Gestion de l’hôtel
Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.
5 sur 5
par un voyageur

Family trip 4 days

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Family friendly, service oriented staff, very clean common areas, pools and beach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par BAIA LARA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Es war einen schöne Urlaub abo ich würde nicht mehr in das Hotel gehen. Beim Essen war es so gut wie immer das gleiche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par BAIA LARA, Gestion de l’hôtel
Hallo, danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen wertvollen Kommentar zu schreiben. Wir bewerten jeden Kommentar unserer Gäste und versuchen, unser Hotel zu einer besseren Unterkunftsmöglichkeit zu machen. Einige Kommentare sind jedoch nicht hilfreich, da sie nicht detailliert genug sind. Unsere 14-tägigen Mittags- und Abendmenüs im Hauptrestaurant werden jeden Tag anders festgelegt und entsprechend angewendet. Einige kalte Platten und Salate sind Standard. Sie können jeden Tag zubereitet werden. Es ist jedoch nicht möglich, immer die gleichen Gerichte anzubieten. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par BAIA LARA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review
3 sur 5
par un voyageur de Lynnwood

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
I would not rate this as a 5 star hotel or a 5 star resort experience. We have been to many different resorts around the world and I wouldn't give this hotel the time of day if we knew what we were getting ourselves into. I would say that it's important to know your priorities and reason for booking before you do so because this place has its own pros and cons. It may be great, even amazing for some, but for those like us it was a mediocre experience. Check in was great! We were allowed an early check in without additional fees. The receptionists were very polite and courteous. The room was nice and clean, and we were even given an ocean view room. So far we were truly impressed. The problems started once we learned that the pool area doesn't have enough space for all the guests when the hotel is at full capacity. People are allowed to "reserve" sun beds around the pool by just dropping their beach towels. Some beds are just sitting like this without even being used half of the day while others can't find space. The other problem was with the misleading information about the number of restaurants that would be included in the deal. Expedia showed 4 restaurants that are included in the all-inclusive. Arriving here we learned we have to pay 25 euro per person if we wanted to dine at their restaurants outside of the buffet. The food was ok, we loved the baklava and it seemed like everything was fresh.The beach bar was super loud at night and we didn't sleep much!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par BAIA LARA, Gestion de l’hôtel
First of all, thank you for taking the time to review.However, we need to correct some information about your review.Our hotel accommodates approximately 1,300 people when full. We have enough sunbeds for all guests in the beach-pool-grass area and aquapark areas of our hotel. However, no hotel has enough sunbeds for 1,300 people in just pool area. If there are no sunbeds available by the pool, there will definitely be sunbeds available on the other side. This is normal these days, when the tourism high season is at its busiest.We see that you misunderstood the information about the restaurant. We have a total of 4 restaurants. 2 of them are paid a la carte restaurants. 1 main restaurant and 1 snack restaurant are free of charge within the specified opening and closing hours. There is no wrong information we have provided.We wish you a nice day.