Note fondée sur 564 évaluations de clients

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3,7 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
La clima fonctionnait mal, le téléphone ne fonctionnait pas. J’ai signalé à la réception et rien a été fait. Mauvaise isolation acoustique. Le DJ passait les musiques « à côté » de mon lit. Un cauchemars…
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2022 par veli sagdıc, Gestion de l’hôtel
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

excellent

Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
un très bon moment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2022 par veli sagdıc, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2021 sur Expedia
La piscine qui et plutôt un bassin et non une piscine!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2021 par VELİ SAGDIC, Gestion de l’hôtel
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2021 par VELİ SAGDIC, Gestion de l’hôtel
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2020 sur Hotels
Publicité mensongère en ce qui concerne la piscine, c'est plus un bassin a poissons, pas de transats pour se poser. Petit hotel charmant avec un personnels sympas mais beaucoup trop bruyant la nuit . Très très mauvaise connexion internet BIEN DOMMAGE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2020 par VELİ SAGDIC, Gestion de l’hôtel
I would like to thank you for taking the time to tell us about your experience at Mediterra Art Hotel. However, I regret that our services did not meet your expectations. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par Veli SAĞDIÇ, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel. I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2019 sur Expedia
L'emplacement et l'hôtel mais c'est mal insonorisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par Veli SAĞDIÇ, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel. I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur de Ain

Publié le 21 mai 2019 sur Expedia
La sympathie de toute l équipe l emplacement de l hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2019 par Veli SAĞDIÇ, Gestion de l’hôtel
Many thanks for being our guest and for submitting a Five Star review! We are so glad you appreciated the great work of our Housekeeping team. We are committed to spotlessly clean facilities, and the excellent upkeep of our beautiful hotel, which you noticed, is equally important to us. Our whole staff also genuinely enjoys providing exceptional service, so we appreciate your kind recognition as a "friendly and accommodating" team. I also value your additional feedback, and will be happy to look into the points you have raised. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Best wishes