Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Séjour agréable

Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
Appartement et équipements propres . Proximité avec le centre ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2019 par denis, Gestion de l’hôtel
merci
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2018 sur Hotels
Un petit hôtel reparti en petits appartements complets.Des voisins formidables. Idéal pour un petit couple
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2018 par Pierre, Gestion de l’hôtel
Merci On espère vous revoir bientôt
1 sur 5
par un voyageur

WHAT A BAD EXPERIENCE!

Publié le 10 sept. 2018 sur Expedia
Pour : NOTHING!!!
Contre : AH AH AH...
Talking about FARAVOHITRA flat. 1/ The airport so called "shuttle" is a very very very old car. Still I wonder how such a car could be used for customer purpose. 2/ Took ages to spot the driver at the airport upon arrival. 3/ To access the hotel, there is a very tight very steep staircase, with very high stairs. Since I arrived around midnight, we were in total darkness. 4/ The "flat" itself is very old, everything in there very old...Bed clothes are "suspect" -not really stale, but not really pure clean- 5/ I met nobody from direction the day after. ---> I decided to change hotel. Last = direction refuses to reimburse me. Arguing they were not aware of me leaving the hotel, and not finding the keys. This despite the fact that I wrote to them to inform. All in all I'm not surprised, this behaviour is at the very level of the "flat" = catastrophic. If you still want to try for yourself, I finish up with these french comedian words: "C'est vous qui voyez! Il y en a qui ont essayé, ils ont eu des problèmes!"