Note fondée sur 71 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Dear David,We sincerely appreciate your valuable feedback. Your satisfaction is what drives us, and we can’t wait to welcome you back for another outstanding experience. At Radisson Blu, we believe that our guests deserve nothing but the best, and we’re committed to delivering just that.We'll be delighted to welcome you again at Radisson Blu Antananarivo.Best Regards,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel et service au top

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Superbe hôtel et personnel au petit soin, c'est la référence pour un séjour à Tana, ne cherchez pas ailleurs!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Cher Benjamin,Nous vous remercions de nous avoir partagé votre belle expérience, et également pour votre recommandation. Nous sommes ravis que nos prestations aient été à la hauteur de vos attentes. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Radisson Blu. Bien à vous,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel pour séjourner à Antananarivo

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Très bien rien à dire, au top!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Cher Benjamin, Toute l’équipe de Radisson Blu vous remercie pour votre message. Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié nos différents services. Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre établissement.Bien cordialement,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Dear Peschard, We truly appreciate your continuous support and trust in us. Your great review brightens our day and serves as a constant reminder of why we love what we do. We’ll continue striving to provide exceptional services and outstanding customer care to make every interaction with us remarkable.We will be delighted to welcome you bacl at Radisson Blu.Best Regards,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review. We are delighted to welcome you back at Radisson Blu. Best Regards!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2023 par Erick HANJAZAKA, Gestion de l’hôtel
Cher Lionel Collignon, Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous. C'est un réel encouragement de lire votre satisfaction dans l'ensemble de nos services. Nous vous sommes très reconnaissants. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Radisson Blu. Bien à vous,
4 sur 5
par un voyageur

Good hotel, bad dinners

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Very good stay. But very upset with the restaurant 8th floor. Had two dinners, both didn’t appear fresh meat and second one made me sick. The staff in ground floor restaurant are supper friendly and caring. Will stay again and surely will have dinner elsewhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Dear Ali,We sincerely appreciate your valuable feedback. Your satisfaction is what drives us, and we can’t wait to welcome you back for another outstanding experience. At Radisson Blu Waterfront, we believe that our customers deserve nothing but the best, and we’re committed to delivering just that.All the team would be very happy to welcome you back again.Best regards,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Clean, walkable area and great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan,Thank you for leaving us such a wonderful review. We are delighted, thrilled, pleased, glad, Overjoyed, ,that you appreciated your experience; We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to seeing you again.Best Regards,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Amazing the teams are very professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Dear Younes,We are glad to read that your stay met your expectations, and we would like to thank you for your valuable feedback.We appreciate the time you have taken to share your experience with us, this allows us to review and improve the quality of service we strive to provide to all our clients.We'll be delighted to welcome you again at Radisson Blu Antananarivo.Best Regards,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer
5 sur 5
par un voyageur de Tottori-Shi

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Miorakanto Rabearisoa, Gestion de l’hôtel
Dear Daisuke,Thank you again for your 5-star rating and for being an amazing part of our journey. Your continued support means everything to us, and we can’t wait to exceed your expectations every time you choose us. If there’s anything specific you’d like to see more of, please don’t hesitate to let us know.Best Regards,Miorakanto RabearisoaGuest Relations Officer