Note fondée sur 330 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2019 sur Expedia
Personnel chaleureux, endroit charmant dans un décor enchanteur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2019 par Miguel S, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback! We hope you come back son.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2019 sur Expedia
le cachet des lieux et les cours intérieurs qui sont magnifiques
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2019 par Miguel S, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback! We hope you come back son.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par See you soon, Gestion de l’hôtel
Good morning, thank you very much for your comments, they are very important to us.Kind regards-Pensativo House Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Es un lindo hotel que mantiene el estilo colonial de la propiedad y de antigua, siempre elegante y limpio. El servicio del personal es excelente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Danilo/ Receptionist of Pensativo House Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your comments. We hope to see you again in the future and serve you as you deserve. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Gerente, Gestion de l’hôtel
Estimada Maritza, muchas gracias por otorgarnos un 10.Esperamos que vuelva pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Wonderful hotel, best of Guatemalan tradition
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Giselle, we are so glad you enjoyed your stay. Hope you come back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Todo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Gerente, Gestion de l’hôtel
Estimada Isabel, es un gusto saber que le ha agradado todo de nuestro hotel. Esperamos que vuelva pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Pensativo House Hotel, Danilo L. Recepción, Gestion de l’hôtel
Reciba un cordial saludo de parte de Pensativo House Hotel, le agradecemos enormemente su calificación, nos complace saber que su estadía fue la mejor y que ha disfrutado de la hermosa ciudad de la Antigua Guatemala. Esperamos poderle servir nuevamente, saludos cordiales,
5 sur 5
par un voyageur de Rockville

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Well maintained property with nice and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Guisella Medrano /Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roxana, Thank you for your kind words. It is very rewarding to read such nice comments about your stay. We will be all looking forward to welcoming you again in the near future.Kind Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
The property & rooms are beautiful and comfortable. However, the attitude of front desk staff leaves a lot to be desired - they were flat out rude and ignored guests while on their cell phone. Cleaning staff would knock once and proceed to enter room, then just left without apologizing. This is my third time staying at this property, but will never stay again. There are other properties in Antigua with significantly better service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Guisella Medrano /Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sharon, Thank you for your feedback. We truly value your comments, for those enables us to continuously strive for improvement in the quality of our products and services. I deeply regret that we were unable to meet your expectations this time. Please know that we will take immediate action on the details you mentioned. Please allow us to express our sincerest apologies. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.