Note fondée sur 394 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Industrial area. Nearby 7-11. Perfect for overnight before continuing drive to Los Angeles. Respectful, patient staff. Parked in front of my ground floor room door. Door opens to parking lot. Desk manned for 5AM checkout.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Good facility and staff
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Staff is unfriendly and rooms are not very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Katherine,Providing clean accommodations and friendly service is paramount, so it's upsetting to hear about our shortfalls. We sincerely apologize and will use your feedback to improve the guest experience. Consider giving us another try in the future, as we are confident we can make a better lasting impression.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Gross
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
In n out real quick like
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
While the property is clean, basics would be more accommodating. Only one set of towels is given for two guests always having to ask for extra. No tissue, no bag for dirty laundry or in the ice bucket and you have to pay for ice, also no hangers in the closets ????
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Diane,Your feedback has been heard, and we appreciate knowing what could have improved your time with us. Guest feedback helps us ensure we are providing the best to our guests. We apologize that the in-room amenities impacted your overall experience. Thank you for being our guest, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.