Note fondée sur 118 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

bien globalement mais...

Publié le 26 oct. 2023 sur Hotels
beaux volumes mais pas aussi sexy que sur les photos (pas de balcon) malgré choix version luxe impossible de se servir de la tv
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très bel appartement

Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
Appartement exceptionnel. Vue superbe. Très bien placé. Acces via code et coffre à clef. Pratique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Arnaud, Gestion de l’hôtel
Bonjour et merci beaucoup pour votre feedback. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez bien profité de votre séjour chez nous :) L'équipe travaille dur jour après jour pour réussir à vous fournir de belles expériences, c'est donc très gratifiant d'avoir ce genre de message! Un grand merci d'avance, et nous espérons vous revoir très prochainement chez Aparthotels Smartflats. Bonne journée!
2 sur 5
par un voyageur

Great spot in Antwerp with lot of problems

Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
Pictures from site don't reflect the reality, as the flats layouts and decoration are completely different from one to another. We have been waken up at 6:15, 6 days a week with noise from building site in front of the flat, until 17:00. I rose the issue to Smartflat who change the flat with another one 1 week later. Heating system had got issues, no hair dryer (supplied later), no baby seat, no dark curtains, not enough dishes and kitchenware. The sofa, chairs and furnitures are dull and worn, not comfortable. The main gate had got issue and we couldn't come in for 30min, waiting outside in the cold. I asked Smartflat to get an invoice and they told me to contact Expedia...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2020 par Arnaud, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you very much for your review. It's unfortunately our mistake, the pictures have not been updated on the website and we are really sorry for the damage caused. We hope you will find an accommodation that will suit you best on your next trip. The Aparthotels Smartflats team.
5 sur 5
par Linda

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2016 sur Hotels
2 sur 5
par marc de haute savoie

déçu par rapport à l'évaluation sur le site hôtel.

Publié le 27 mars 2015 sur Hotels
Seul intérêt la vue sur la ville. Les desinterets: Aucun service Pas de PdJ Pas de chauffage opérationnel Propreté discutable
5 sur 5
par christelle de martinique

Appartement spacieux et confortable

Publié le 5 août 2013 sur Hotels
Hôtel résidence très bien situé (tout près de la gare centrale d'Anvers et à proximité de nombreux commerces, services et restaurants). Le personnel est serviable, chaleureux et efficace. L'appartement était très bien équipé, TRES grand et très agréable à vivre. Tout ceci a permis de passer un merveilleux week end en famille
1 sur 5
par un voyageur

Disgusting and dangerous

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Please stay away from this property it was disgusting and dangerous even the fire alarms was ripped of the walls and not to mention bugs in the cutlery draws ,rotten food in the fridge etc.etc
1 sur 5
par un voyageur

Awful stay

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
When walking up, the front door didn’t work, so it was left open to the street. This entryway was not lit, and had equipment all over the place. We found out that we shared an elevator with Five Guys restaurant next door because one night it was full of potatoes. Upon arrival to our unit, we found the bathroom sinks had backed up and had trash in them. The main bathroom light did not work. Both of the toilet seats were not clean. The sheets had hair in them, the towels were all stained in some way. We found underwear under the bed. There was no hot water our entire stay. Only one of the windows was unlocked and could open, allowing very little ventilation. One of the windows was cracked. The floors were sticky in places. There were dirty handprints on the walls, stains on the ceiling, and water damage below the windows. The front door constantly jiggled because it was not actually framed. This place was very odd because there were lamps in places without outlets. The TV didn’t have an outlet anywhere close to it, so it did not work as advertised. We reached out to the owners via hotels.com and there has been no response.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels