Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Excellent place for short stays to visit the city
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2019 sur Expedia
Mooi appartement, relatief nieuw. Echter boeking is op het adres van een andere locatie. We zaten oorspronkelijk minder centraal dan de locatie tijdens boeken deed vermoeden. Het echte adres kregen we pas kort voor vertrek via een email gemeld.
5 sur 5
par un voyageur

Ótima localização

Publié le 4 juin 2019 sur Hotels
Ótima localização. Cozinha equipada e bom espaço.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Seoul, South Korea

가성비 좋은 아파트형 숙소

Publié le 3 mai 2019 sur Hotels
가격대비 매우 만족했습니다. 앤트워프 역 주변에 위치해있어서 교통도 편리하고, 숙소도 매우 넓고 쾌적했습니다. 조리시설도 잘 갖추고 있어서 좋았습니다.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2019 sur Expedia
We loved it! It is very conveniently located, close to the central station. The apartment is beautiful and offers great value for its price. I would definitely recommend to book an apartment in Villa Einstein.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2019 sur Hotels
Wohnung war bestens, gute Lage, grosszügig, easy Übergabe. Aber: die Lage der Wohnung ist nicht richtig angegeben bei Hotels.com, sondern nur die Adresse des Büros. Das ist irreführend und muss dringend geändert werden.
3 sur 5
par un voyageur

A little scary at night if you mom with kids

Publié le 13 avr. 2019 sur Hotels
We arrived in the area of the hotel late at night my children did not feel comfortable to stay there so we did not. I however was still charged a cleaning fee and we never even stayed there. That I don’t think I should have been charged since we did not stay overnight I was fine with paying the night and losing that money but I am upset with getting charged the cleaning fee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Eli, Gestion de l’hôtel
Dear Sorry for the inconvenience u had , I could have relocated you to another apartment in a different address, just for your information, this location very safe and full of security cameras ( diamonds area) U could just contact me , also for the cleaning fee , u will be refund Just send a mail with your booking details Greetings