Note fondée sur 485 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon

Publié le 14 mai 2023 sur Hotels
Séjour reposant, la literie est très confortable. Le personnel de la piscine est très accueillant et serviable, la piscine quand à elle est à bonne température. Dommage nous étions deux pendant les deux jours du séjour et à chaque fois il n’y avait qu’un seul service au niveau des produits et linge d’entretien ( peignoirs, pantoufle, gel douche, rasoir … ). Cependant pour un 5 étoiles l’état des finitions dans la salle de bain n’est pas acceptable pour un 5 étoiles ( joint, bouchon des évacuations non étanches …)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Double Tree by Hilton Aqaba , Gestion de l’hôtel
Dear Cedric,Greetings from DoubleTree by Hilton Aqaba. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation . The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back very soon.Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé

Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Hotel bien situé près de la plage avec un chouette rooftop. Chambre un peu vieillote mais confortable
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 déc. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2022 sur Hotels
Overall it was good but does not fit the 5 stars standard. Swimming pool is too small for the seize of the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2022 par Double tree Aqaba, Gestion de l’hôtel
Dear ManuelaThank you for choosing us and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Aqaba.Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Love the welcome chocolate cookie !

Publié le 3 mai 2022 sur Hotels
We spent one night in this hotel. Check-in was top notch. How great is it to be greeted with a warm chocolate chip cookie upon arrival ? The lady at check-in was wonderful. The room was nice : large, well furnished and comfy. Only problem : the window didn't close !!! We only realised that when we went to bed and we did not want to change rooms. When we told the gentleman at check-out the next morning, he did not seem concerned... You park you car at no extra charge in a parking lot right next to the hotel which is staffed by a guard. The hotel is right in the center of Aqaba so you have plenty of places to eat and the Red Sea is just a few minutes away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2022 par Double tree Aqaba, Gestion de l’hôtel
Dear Aude, Thank you for choosing us and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Aqaba. Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2022 par Double tree Aqaba, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent, Thank you for choosing us and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Aqaba. Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel sympathique ++insonorisation a revoir

Publié le 1 mars 2022 sur Hotels
Hôtel sympathique ++ chambres spacieuse pres du centre-ville.seul bémol l'insonorisation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2022 par Double tree Aqaba, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for choosing us and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Aqaba. Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2022 par Double tree Aqaba, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing us and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Aqaba. Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Doit s améliorer

Publié le 5 juill. 2021 sur Hotels
Le personnel est serviable mais le rapport qualité prix n y est pas. C est propre, c est joli mais le carrelage est fendu, les frigos (J ai demandé son remplacement) reste à température de la chambre, le robinet fuyait en fonctionnement. Le voiturier a frotté le bas de caisse au trottoir, j ai pas été rassuré. La climatisation réglée au maximum est en fait au minimum, l isolation phonique des fenêtres est pas adapté aux coups de klaxons. Le petit déjeuner est correct surtout les pâtisseries.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2021 par CD, Gestion de l’hôtel
Dear our guest, Greetings from DoubleTree by Hilton Aqaba. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation due to our room conditions. Your comments are forwarded to the concerned managers to take the necessary action. The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Kind Regards, Sherif Darwish, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 nov. 2020 sur Hotels