Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
64 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

A éviter

Publié le 5 févr. 2019 sur Hotels
Dommage car l’hôtel est pas en si mauvais état. Mais la propreté c’est un ZÉRO pointé ! Miettes partout, poils dans la douche, etc. Enfin les autres clients de l’hôtel ( je ne généralise pas) sans parfois à craindre.
2 sur 5
par un voyageur

Really just a bed and a shower ... nothing else

Publié le 19 mai 2018 sur Hotels
Firstly asked to change to another room when I arrived because the neighbors were loud, and had been here probable for long time ...Secondly, i flet like the bathroom was not cleaned up enough, because i saw a dirty bandage on the floor ! i went back in my car to look for my flip-flap. The WIFI is NOT included. The nigh-staff was nice enough to give me the password for free ... but it didnt work ... NO coffee-machine, no shampoo, just a bed and a shower, don't execpt more ! Was supposed to have coffe in the lobby till 10 am. at 9:45 am, no more coffee. they finally gave one to me, but i had to ask for and wait for ... morning staff not that friendly. Un lit et une douche, mais vraiment rien de plus. tout d'abord en arrivant , j'ai demandé à changer de chambre car mes voisins étaiient vraiment bruyants (et là depuis bine longtemps surement, et clairement assez nombreux ...). salle de bain à la propreté douteuse (avec un pansement usé par terre) : je suis retournée à la voiture pour chercher mes tongs. le wifi est payant !!! vu ma première mésaventure avec les voisins, le staff de nuit m'a donné le code gratuitement, mais bon, il ne marchait pas ... pas de machine à café, pas de shampoing, rien du tout en plus du lit. pour le meme prix, j'ai quand meme souvent eu mieux, et bon, la localisation justifie pas le prix élevé pour peu de service .... café dispo à la réception jusqu'à 10h ... il n'y en avait plus à 9h45 ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2018 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Chloé, Thank you for taking the time to share your feedback. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. We strive to provide a comfortable night's rest, and are disappointed your visit was unsatisfactory due to the noise concerns you describe. We encourage you to contact our Guest Relations Department to record the details of your stay to help us provide a better guest experience in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Motel 6 arcata

Publié le 17 août 2017 sur Expedia
Motel de passage à éviter en famille. Chambre de petite taille. Le personnel est cependant très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2017 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your review and for recognizing our friendly staff. We sincerely apologize for your unpleasant stay due to the inconveniences you experienced with the room size. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. Please know the issues you describe are an exception to our guest commitment and as such, we apologize. We invite you to contact our Guest Relations department to record the details of your visit to help us provide a better guest experience in the future. 
3 sur 5
par frederique

Dans cet établissement on manque de bon sens

Publié le 21 août 2015 sur Hotels
Sommes arrives a midi donc trop tot la chambre n'était pas prête ; l'hotel n'a pas voulu prendre nos bagages ; On nous a demande de revenir a 14 h ; nous sommes revenus a 16 h , la chambre tait toujours pas prête ; nous sommes revenus a 17 h et enfin nous avons pu nous installer après avoir perdu l'après midi complet a faire des aller retour ; En compensation l'hotel nous a réduit la facture de 20 $ ( ! ) et ne nous a pas fait payer le WIFI ! Apparemment toutes les chambres avaient été nettoyées avant la notre alors que la reception savait que nous étions sur les lieux , impatients de déposer nos bagages afin de pouvoir partir en excursion !!!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024
My flight was late getting in and my rental car agency was closed, so I needed a place to stay! Motel 6 came to the rescue. Thank you for a very brief, but nice stay! 😊
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cynthia,We're pleased to hear that Motel 6 could provide you with a convenient and comfortable stay during your unexpected stop. We appreciate your kind feedback and hope to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Bra for en natt

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Var her bare for å sove. Helt fint motell for en natt. Hyggelig betjening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lene,Takk for at du tok deg tid til Ñ dele tilbakemeldingen din med oss. Vi er glade for Ñ hre at du fant vÑr betjening hyggelig og at motellet passet dine behov for en overnatting. Vi hÑper Ñ fÑ gleden av Ñ nske deg velkommen tilbake hvis du skulle trenge et sted Ñ bo i fremtiden.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are elated to hear you had a fantastic stay with us! If you ever need assistance or have any questions, please don't hesitate to contact us. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tammy,We are elevated to hear that you had a wonderful stay with us! If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steven,We're thrilled to hear you had a wonderful stay at our hotel! We hope to welcome you back soon for another fantastic experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Timothy, Thank you for taking the time to complete our survey! We want you to know that your feedback and rating of our hotel is of utmost importance to us. We would appreciate it if you could kindly reach out to us directly with any specific feedback you may have, so that we may address your concerns accordingly. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!