Note fondée sur 945 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
A éviter
Publié le 5 févr. 2019 sur HotelsDommage car l’hôtel est pas en si mauvais état. Mais la propreté c’est un ZÉRO pointé ! Miettes partout, poils dans la douche, etc.
Enfin les autres clients de l’hôtel ( je ne généralise pas) sans parfois à craindre.
par un voyageur
Really just a bed and a shower ... nothing else
Publié le 19 mai 2018 sur HotelsFirstly asked to change to another room when I arrived because the neighbors were loud, and had been here probable for long time ...Secondly, i flet like the bathroom was not cleaned up enough, because i saw a dirty bandage on the floor ! i went back in my car to look for my flip-flap.
The WIFI is NOT included. The nigh-staff was nice enough to give me the password for free ... but it didnt work ...
NO coffee-machine, no shampoo, just a bed and a shower, don't execpt more ! Was supposed to have coffe in the lobby till 10 am. at 9:45 am, no more coffee. they finally gave one to me, but i had to ask for and wait for ... morning staff not that friendly.
Un lit et une douche, mais vraiment rien de plus.
tout d'abord en arrivant , j'ai demandé à changer de chambre car mes voisins étaiient vraiment bruyants (et là depuis bine longtemps surement, et clairement assez nombreux ...).
salle de bain à la propreté douteuse (avec un pansement usé par terre) : je suis retournée à la voiture pour chercher mes tongs.
le wifi est payant !!! vu ma première mésaventure avec les voisins, le staff de nuit m'a donné le code gratuitement, mais bon, il ne marchait pas ...
pas de machine à café, pas de shampoing, rien du tout en plus du lit. pour le meme prix, j'ai quand meme souvent eu mieux, et bon, la localisation justifie pas le prix élevé pour peu de service ....
café dispo à la réception jusqu'à 10h ... il n'y en avait plus à 9h45 ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2018 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Chloé, Thank you for taking the time to share your feedback. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. We strive to provide a comfortable night's rest, and are disappointed your visit was unsatisfactory due to the noise concerns you describe. We encourage you to contact our Guest Relations Department to record the details of your stay to help us provide a better guest experience in the future.
par un voyageur
Motel 6 arcata
Publié le 17 août 2017 sur ExpediaMotel de passage à éviter en famille. Chambre de petite taille. Le personnel est cependant très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2017 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your review and for recognizing our friendly staff. We sincerely apologize for your unpleasant stay due to the inconveniences you experienced with the room size. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in delivering on the commitment during your recent stay. Please know the issues you describe are an exception to our guest commitment and as such, we apologize. We invite you to contact our Guest Relations department to record the details of your visit to help us provide a better guest experience in the future.
par frederique
Dans cet établissement on manque de bon sens
Publié le 21 août 2015 sur HotelsSommes arrives a midi donc trop tot la chambre n'était pas prête ; l'hotel n'a pas voulu prendre nos bagages ; On nous a demande de revenir a 14 h ; nous sommes revenus a 16 h , la chambre tait toujours pas prête ; nous sommes revenus a 17 h et enfin nous avons pu nous installer après avoir perdu l'après midi complet a faire des aller retour ; En compensation l'hotel nous a réduit la facture de 20 $ ( ! ) et ne nous a pas fait payer le WIFI !
Apparemment toutes les chambres avaient été nettoyées avant la notre alors que la reception savait que nous étions sur les lieux , impatients de déposer nos bagages afin de pouvoir partir en excursion !!!!!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Our room was clean and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marisol,We are glad to hear that you found our room clean and comfortable during your stay. Thank you for sharing your feedback with us.
par un voyageur de houston
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
It was a good location and clean. The price was good also.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Laura,We are delighted to hear that you appreciated our convenient location, cleanliness, and value for your stay. We hope to welcome you back again in the future for another enjoyable experience.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024
My flight was late getting in and my rental car agency was closed, so I needed a place to stay! Motel 6 came to the rescue. Thank you for a very brief, but nice stay! 😊
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cynthia,We're pleased to hear that Motel 6 could provide you with a convenient and comfortable stay during your unexpected stop. We appreciate your kind feedback and hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rebecca,We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you back soon for another memorable experience.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello tom, We appreciate you choosing to stay with us. Feel free to contact us directly with any feedback you may have from your recent stay.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Nice people. Overpowering soap smell unpleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guy, We appreciate your kind words about our team. Your feedback regarding the scent has been noted for future improvements. Thank you for sharing your experience with us.