Note fondée sur 724 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de WICHITA FALLS
Publié le 8 nov. 2024
The staff is great!
par un voyageur de WICHITA FALLS
Publié le 15 oct. 2024
The staff is always available and professional. I always feel welcome and they are very personable. It’s nice when the The staff remember my face.
par un voyageur de WICHITA FALLS
Publié le 15 sept. 2024
Prince should be the face of the company. He remembers the guests and always paying attention to who walks in the door. I was happy to come back again, I even had a coworker also stay there and she agrees- its a great place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Dariann -GM, Gestion de l’hôtel
Hi Brenda thank you so much for the positive review, we hope to see you again!
par un voyageur de WICHITA FALLS
Publié le 6 sept. 2024
Super nice guy at the front desk. Quick check in.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The room we got was not clean and had some mechanical issues. The manager, Darien, was very understanding and moved us to another room with an upgrade at no extra cost. The move made our stay much more enjoyable so that I would return if I need to.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Smooth stay no complaints
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
It's really nice for the price. Netflix and Prime on the tv made the trip so much better. AC was as cold as I wanted it!! So decent I decided to come back to this property rather than trying something new. Breakfast had delicious fried potatoes, eggs, sausage patties, waffles, cereal, biscuits, gravy and more, 6-9am.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
It was clean, easy in and out, and affordable.