Note fondée sur 919 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Elin, Gestion de l’hôtel
Tack så mycket för din feedback!
par un voyageur
Publié le 30 mars 2021 sur Hotels
Accueil très agréable , très serviable et très efficace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2021 par Alexandra, Gestion de l’hôtel
Thanks for your nice review.
par un voyageur
Publié le 30 mars 2021 sur Hotels
Personnel ( accueil ) très serviable et très efficace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2021 par Isabelle Vanbrabant, Gestion de l’hôtel
Merci Alain, j'espère que vous avez passé un agréable séjour à Åre et au plaisir de vous acceuillir à nouveau! Joyeuses Pâques. Isabelle
par un voyageur
Ski in Åre
Publié le 22 mars 2021 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2021 par Alexandra, Gestion de l’hôtel
Hej!
Hoppas du hade en fin vistelse hos oss.
Är det något speciellt du vill delge till oss så vore det bra.
Varmt välkomna åter
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Elin, Gestion de l’hôtel
Vilken härlig feedback, vad kul att du trivts hos oss!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Elin, Gestion de l’hôtel
Tusen hjärtligt för din fina feedback.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Oppholdet var greit da vi var en gjeng som reiste sammen, men rommene og hele hotellet både inn og utvendig bær stort preg av mangel på vedlikehold og mye begynner å bli utdatert.
Kjøleskap på rom som ikke fungerte, sluk i dusj som ikke tok unna så en ble stående i vann.
Vegg til vegg tepper i ganger så skitten og slitt ut.
Utvending berer og preg på mangel på vedlikehold... sklie flasser maling, lekker vann fra sklier når folk tar de. Utebasseng var dårlig flisarbeid på kanten, duer som hadde fri tilgang, kroken til frokost salen ved bassenget utvendig så rotetet ut.
Frokosten var minimalistisk, men ok da det var lavsesong, men personalet tok ikke runder ofte nokk tå det ble tomt for brød. Kopper, tallerkner, glass osv hopet seg opp på bordene, så gjester måtte sette unna for å få ønsket plass, selv med nesten ingen gjester i frokostsalen.
Personalet mest opptatt av å prate med hverandre enn å si god morn eller hilse på gjester.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Elin , Gestion de l’hôtel
Hej!Tusen tack för ditt utförliga svar. Jag kommer ta detta vidare med berörda avdelningar. Hoppas vi får välkomna dig tillbaka någon gång i framtiden till ett mer renoverat hotell!
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Elin, Gestion de l’hôtel
Tack snälla för din fina feedback!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Elin , Gestion de l’hôtel
Tack för din feedback!
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Elin, Gestion de l’hôtel
Tusen tack för fin feedback!