Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 sur 5
5,0 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Adrien

Publié le 10 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup monsieur Adrien! c'est très gentil!
5 sur 5
par Alexandre

incredible staff, safe and amazing beds!!!

Publié le 14 nov. 2017 sur Hotels
Very friendly staff and get out of their way to help us. Beds are very confortable and clean. Great room, spacious, very clean. Feel very safe in the hotel. Only thing is that often there is nobody at the reception, we need to ring a bell so they come out to help us, but they come very quickly.
5 sur 5
par Jane

Amazing Service

Publié le 26 sept. 2017 sur Hotels
Service was amazing. She kept our bags while we travelled for a few days and made us a box breakfast to take on our bus ride
5 sur 5
par James

Oasis with an incredible host

Publié le 15 sept. 2017 sur Hotels
Host was incredible. Diana and her mom were friendly, knowledgeable and spoke perfect English. Best breakfast in Peru and a very pleasing oasis in Arequipa. We followed Diana's food and tourist suggestions and they were all perfect. Bed and room was comfortable with lots of hot water.
5 sur 5
par un voyageur

Clean a nice hotel, with a great breakfast

Publié le 21 oct. 2016 sur Hotels
Diana was great, always helpful , she was beyond her duty to make her costumers to have a great stay.
5 sur 5
par un voyageur

Super friendly service and wonderful garden.

Publié le 10 oct. 2016 sur Hotels
Excellent service. Family run with great breakfast in garden area. Enjoyed relaxing in garden.
5 sur 5
par Javier de Lima

El mejor trato.

Publié le 31 août 2016 sur Hotels
Una maravilla el trato de la encargada, el desayuno es el mejor que jamás tomé en un hotel y la familiaridad fue insuperable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
estimado Javier, Que gusto nos trae leer su comentario, esperamos seguir mejorando y creciendo para ustedes. Lo esperamos en alguna otra oportunidad. Diana del Carpio Guerrero