Note fondée sur 124 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
J'ai déjà répondu à ces questions lors de votre première enquête, rien a changé, tout était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for your reply, I'm glad to know that you had an excellent stay.We hope to have you with us again very soonBest regardsAngela Gomez Canales
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Je ne sais quoi dire, sinon que tout c'est merveilleusement bien passé dans cet hôtel. Réception, chambre, garage, restaurant, petit déjeuner, aucune fausse noté. Un personnel souriant, toujours à l'écoute et aux petits soins. Mention particulière à la jeune fille de la réception qui travaillait l'après-midi, elle a même fait l'effort de nous parler en français. Merci à toutes et à tous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,It's so nice to read your words! We're glad to hear that your experience at Sonesta Arequipa was so positive and that everything went wonderfully, from reception to breakfast. Our team strives to provide exceptional service and make every guest feel welcome and cared for, and we're proud to know that we succeeded.We especially appreciate your mention of our staff, in particular the young lady at reception, who will no doubt be delighted to know that her effort to speak French made your stay even more special.We look forward to welcoming you again in the future.Merci beaucoup and see you soon,Angela Gomez CanalesManager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Très chic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Larry,We wanted to extend our sincere gratitude for taking the time to complete our survey and for giving us the highest rating. We truly appreciate your feedback and are delighted to hear that your experience at our hotel met your expectations.We strive to provide exceptional service to all our guests, and knowing that we have succeeded in satisfying you fills us with joy and pride. Your input is invaluable to us as it helps us to continue improving and delivering quality service.We hope to have the privilege of welcoming you back in the near future.Warm regards,Angela Gomez Canales General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2023 sur Hotels
Très bel hôtel. Le personnel est très agréable. Le buffet du petit déjeuner est vraiment très bien. Le restaurant est bien mais un peu long à servir les plats. Le SPA et jacuzzi étaient froid lorsque l’on a tenté notre chance! Mais très bon souvenir de cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Gerente, Gestion de l’hôtel
Estimada Sra. Yann,Muchas gracias por tan agradable comentario, resaltando el servicio de nuestros colaboradores. Esperamos verla muy pronto para seguir superando sus expectativas.Cordialmente,José Vicente Mayorquín
5 sur 5
par un voyageur

Très agréable séjour

Publié le 9 août 2021 sur Hotels
Séjour très agréable avec un personnel cordiale et disponible. La chambre était très propre, je recommande cet hôtel pour un séjour à Arequipa. Centre ville à 10 minutes en taxi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2021 par Ivan Perez, Gestion de l’hôtel
Cher client, Sonesta Arequipa vous remercie de prendre le temps de communiquer vos commentaires. Notre équipe est très motivée de savoir que nous avons réussi à vous fournir un excellent service. Nous serons heureux de vous accueillir lors de votre prochaine visite, toujours engagés à vous offrir un service de qualité et d’excellence que vous méritez. Recevez mes salutations cordiales, Ivan Perez Directeur Général
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Gerente, Gestion de l’hôtel
Estimado Huésped,Muchas gracias por su calificación y por confiar en nosotros para tu estancia. Nos alegra saber que todo estuvo bien y que quedaste satisfecho con nuestra atención.Será un placer recibirte nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegirnos!Saludos cordiales, Angela Gomez Canales
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Best hotel around. Construction going on. Right in front of a hospital. Not near the
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your experience and for rating our hotel as the best in the area. We truly appreciate your feedback.We understand that the nearby construction and our location in front of the clinic may have been unexpected during your stay. However, our proximity to the clinic offers a significant benefit for guests who may need quick and accessible medical attention or those with scheduled appointments who prefer the convenience of being nearby.We hope that, despite these factors, you enjoyed the other services and amenities we provide. We would love to welcome you back in the future and ensure that your next stay is even more enjoyable.Best RegardsAngela Gomez Canales
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Gerente, Gestion de l’hôtel
Estimado Fernando,Gracias por tu calificación ,nos complace saber que estuvimos a la altura de tus expectativas .Esperamos verte muy pronto nuevamente con nosotros .CordialmenteAngela Gomez Canales
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
We stayed twice at this property, the first time we had no complaints, the second time they put us in a room right above the bar/restaurant and it was extremely loud with super loud music and drunken idiots yelling and making it impossible to rest. We called the front desk and there never was an apology or an offer for a quieter room, they would only say that they could not hear anything. Sad, but won’t be staying there anymore.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the issues you encountered during your recent stay. It’s disappointing to learn that your second experience was marred by noise from the bar/restaurant and that our response did not meet your expectations.Please accept our sincere apologies for any inconvenience this caused. We take your feedback seriously and will address the noise issue and staff response to ensure a better experience for our guests in the future.We regret that this has impacted your decision to stay with us, but we appreciate you bringing this to our attention.Best regards, Angela Gomez Canales
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Great service and great property. from the moment you walk in feels welcome and from front desk to security and room service staff are all excellent. Especially in their dinning room, great team with great manager Gloria, she is supper friendly every time and always make sure customer's needs been met at all time. Restaurant food is also great. we spent 7 nights there and highly recommended this hotel in Arequipa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your glowing review! We’re thrilled to hear that you felt welcomed from the moment you arrived and that our team, from the front desk to security and room service, provided you with excellent service throughout your stay.We’re especially pleased to hear that you enjoyed your dining experience and that Gloria and her team made a positive impression. We’ll be sure to pass along your kind words to her. It’s wonderful to know that the restaurant and overall experience contributed to a memorable 7-night stay.We greatly appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back to Arequipa in the future!Angela Gomez Canales