Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Todo bienb
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
1st room was tattered and in poor condition. Bed room was on another level like a loft. It was unsafe to walk down stairs to the bathroom in the middle of the night. Window curtains in kitchen area were torn. Kitchen sink was not clean. Unit was in poor condition. We requested another room for our 2nd night and was moved to another room which was in better condition and with bedroom and bathroom on the same level. Living room furniture was still rather old and worn. Electrical plugs didn't fit our America plugs. Front desk did supply us with an electrical adapter. Food was ok, but the food selection was limited. No African style food selections at all. Only European and American style foods were offered. We came to Tanzania for a Tanzanian experience. Hotel didn't offer a Tanzanian feel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Room is quite nig
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Sam, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
As depicted. The onsite restaurant had a lot options. The staff were friendly and helpful. Room was large and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Sam, Gestion de l’hôtel
Hi NicoleThank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2023 sur Expedia
The staff were always ready to help and attentive to ones needs.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Sam, Gestion de l’hôtel
Thank you for choose us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2019 par LUCY, Gestion de l’hôtel
thank you very much for this review we will consider it and improve more.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2016 sur Hotels
Er was een probleem met de betaling, het hotel was vooruit betaald bij hotels.com, maar men diende toch nog ter plekke ook nog eens te betalen omdat het hotel verkocht was en zij een andere bankrekening hadden. De staff was zeer onwillig en onvriendelijk hierover
5 sur 5
par HYUNGSUB de 서울

매우좋아요

Publié le 18 août 2016 sur Hotels
너무 좋았구, Lucy 매니져 친절합니다
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU AND WELCOME AGAIN.... REGARDS LUCY