Note fondée sur 943 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Don't waste your money
Publié le 16 août 2024 sur HotelsI booked my stay in hotels.com and prepaid with them. When I checked in, the front desk tried a few times to get me to pay even though I prepaid. They wanted me to call hotels.com to work out why the payment wasn't showing up.
When I booked the hotel, hotels.com showed that they had a EV charger and offered free breakfast. Both of those were lies. There is an EV charger in the area, NOT at the hotel. And they wanted $10 for a bagel.
They also have a "store" which advertises that you can get food, toiletries, and more..... They only have chips and candy bars.
In the room, the the only buttons that work on the TV remote are: power, volume, and channel. That's it. Literally no other buttons work. Water pressure on the shower was so low, I could have washed my hair faster in the sink.
This hotel promised so much and delivered on basically nothing. I would never stay here again and am considering avoiding Hilton's all together.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
They don't have breakfast include
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Good for the price. Has what you need.
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia