Note fondée sur 889 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic 10/10 rating! We are thrilled that you enjoyed your stay at Hotel Indigo Asheville. Your feedback means the world to us, and we hope to welcome you back for another great experience soon. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
great location, staff was excellent. Clean welcoming lobby. Clean room/bathroom. Great shower, amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for rating us! We're thrilled that you enjoyed our location and found our staff to be excellent. We hope to welcome you back to Hotel Indigo Asheville soon for another great stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at Hotel Indigo Asheville and for taking the time to rate us! We're delighted to see your 8/10 rating, and we would love to know how we could make your next visit even better. Your feedback helps us improve, and we hope to welcome you back soon for an even more enjoyable experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the amazing rating!!!! We can't wait to welcome you back again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Lovely hotel. Within walking distance of a lot of great places to visit in Asheville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback and for choosing Hotel Indigo Asheville for your stay! We're delighted to hear that you enjoyed our location and hope you had a chance to visit some of the local favorites nearby.We’re always striving to provide a five-star experience, and we'd love to know what we could do to make your next stay even better. Please don't hesitate to reach out if you have any suggestions or if there's anything we can do for you in the future.Looking forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us at Hotel Indigo Asheville. We are sorry to see that your experience did not meet your expectations. Without specific feedback, it’s challenging for us to address your concerns directly.If you have any details you'd like to share, please feel free to contact us directly. Your feedback is important to us, and it helps us improve the experience for all our guests.We hope to welcome you back in the future and provide a stay that better reflects the high standards we strive to uphold.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Glad to hear you had a nice visit, thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4-star rating! We're glad to hear you enjoyed your stay at Hotel Indigo Asheville. If there's anything we could do to make your next visit a 5-star experience, we'd love to hear your feedback. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Henry Rice, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5-star rating! We're thrilled to know that you had a great experience at Hotel Indigo Asheville. Your positive feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back on your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Reservations Team, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your visit, thank you for your feedback.