Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Hôtel correct
Publié le 23 mai 2023 sur HotelsBon hôtel, parking facile.
Petit déjeuner et ménage à améliorer.
Accueil sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us!
par un voyageur
Hôtel vraiment pas en centre ville.
Publié le 21 mai 2023 sur HotelsTrès déçue par l’emplacement de l’hôtel. La première chambre donnée avait une fenêtre sur un hall fermé, et a été changée pour une avec vue sur le toit d’un fast-food ce qui avait pour conséquence une odeur de friture en permanence !!! Le petit déjeuner était vraiment au minimum. Le seul point positif a été le ménage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
I hope this notes finds well. We have sent your feedback to the personnel concerned. I apologize for this bad experience. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you. Please let me know if you want to discuss this personally.
par un voyageur
Déjeuner très décevant
Publié le 2 oct. 2022 sur HotelsHôtel bien situé pour restos, centre-ville et Biltmore. Bien rénové, lit confortable. Seul point négatif, le déjeuner compris …il n’y a presque rien. L’endroit est vraiment très petit. La dame à l’accueil nous avait gentiment avertis en spécifiant qu’il y avait de très bons restos pour déjeuner ailleurs. C’est ce que nous avons fait. Je me demande pour quoi ils offrent un déjeuner dans ses conditions. J’aimerais mieux que la chambre soit moins chère sans payer pour un déjeuner que j’ai pris ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2022 par Quality Inn Asheville Downtown Tunnel RD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I am glad to hear that overall your experience was positive. I am disappointed to hear that our breakfast didn't meet your expectations. This critical feedback will be used in training our staff. Thank you and look forward to seeing you soon.
par un voyageur
Publié le 23 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par Quality Inn Asheville Downtown Tunnel RD, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving your feedback with us! We are pleased to see you enjoyed your stay and hope to see you the next time you're in Asheville!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Prince, Gestion de l’hôtel
Dear Nathaniel,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We're glad to see that you had an enjoyable stay. If there's anything specific you believe could enhance your experience even further, we'd love to hear your thoughts.We look forward to welcoming you back in the future!Best Regards,PrinceGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
The room was clean and updated. There was a connecting door that the neighbors could be heard through but noise didn’t go beyond 10pm. A bagel cutter would have been helpful at breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Prince, Gestion de l’hôtel
Dear Heather,Thank you for your review! We’re glad to hear that you enjoyed your clean and updated room. We apologize for the noise from the connecting door and appreciate your understanding that it didn’t persist late into the night. Your suggestion about adding a bagel cutter at breakfast is noted, and we’ll consider this for future improvements.We hope to welcome you back again soon.Best Regards,PrinceGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Pésimo , el
Olor a comida , grasa y fritura de un restaurante vecino no debo de invadirnos toda la tarde y noche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Prince, Gestion de l’hôtel
I'm very sorry to hear that your experience was affected by the smell of food, grease, and frying from the neighboring restaurant. I understand how unpleasant that must have been, and I sincerely apologize for the discomfort it caused during your stay. We are working on potential solutions to minimize this type of issue in the future.Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience on your next visit.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We're always looking for ways to improve, and your input is valuable to us. If there's anything specific you think we could do better, we'd love to hear more details. Your experience is important to us, and we hope to have the opportunity to provide a better stay in the future.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate you choosing to stay with us. If there's anything specific that you feel we could improve upon, please don't hesitate to let us know. Your insights help us enhance our guest experience, and we hope to have the chance to welcome you back for a more satisfying stay in the future.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Rooms were clean, comfortable beds, easy access to downtown Asheville. Breakfast options were very limited, waffle maker and cereal only. Some protein options like eggs and bacon/sausages would have been nice. Will probably stay here again due to great value on room rates.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the rooms clean, the beds comfortable, and enjoyed the easy access to downtown Asheville. We appreciate your suggestion about adding more protein options to our breakfast. We're always looking for ways to improve, and your input is valuable to us.We’re pleased that you found great value in our room rates, and we look forward to welcoming you back on your next stay!