Note fondée sur 101 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Hello Brittany,Thank you for staying with us & positive feed back.
4 sur 5
par un voyageur

Worth it!

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Good clean room, nice staff, breakfast was good, except for lack of fruit the first day. Indoor pool was clean, but not heated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Hello Anna,Thank you for staying with us. pool temperature always 82 F
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Hello Amy,Thank you for staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Hello Wayne,Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Recommend

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Good location. Quiet stay. Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Great hotel for the price. Rooms were clean, nice sized fridge with freezer. Could use an update, but overall, it was better than expected.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Hello Christopher,Thank you for staying with us & positive feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
The staff was excellent. Lisa(I think that was her name) went above and beyond.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Hello Robin,Thank you staying with us & positive feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Unfortunately the only thing I’d say about the hotel that was good, we’re the front desk staff. It was quite apparent that the hotel had not been updated in some time, the fridge wasn’t usable due to mold in it and not being cleaned for presumably awhile. The air conditioning in the room barely worked and it didn’t circulate around the room well. The bathroom vent didn’t work, so I believe it just added to the overall smell of the room being must. The outside door around the side of the building was just unlocked and didn’t require a key card so anyone likely could’ve walked into the hotel. Unless I missed it, I didn’t see breakfast anywhere and the coffee I attempted to receive was not refilled either. Unfortunately I don’t know if I’d stay there again especially for the price ($323). My card was incorrectly charged multiple times before the right amount was taken out days later, there was also a charge on my card before I checked in and then the additional night, plus the $100 security deposit. Just seemed all very disorganized.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par jay, Gestion de l’hôtel
Hello kaley,we are apologies for not pleasant stay but while check in we always tell all our guest please let us know anything about room or service we are happy to change room right away.so please next time mention to front desk.