Note fondée sur 184 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
cash deposit required in addition to the nightly cost and room has to be inspected before the deposit is refunded
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par kp, Gestion de l’hôtel
Tahnk you staying with us. The hotel does required a deposit. The policies is mentioned on the website.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Hotel was great, very clean anything you needed you got. People where very friendly. Best hotel I have ever been to. Would recommend 100 percent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful comment. We will share this in the meeting about it. Once again thank for staying with us. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
I really enjoyed my stay at quality inn. Breakfast was great.. beds were comfortable. Very quite really enjoyed that. Rooms were clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
They refused to let us in because we had a dog. We booked this because they advertised pet friendly I have tried calling you to receive a rebate but got no help
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience. According to the policy the room was non refundable. You have to disclose of the pet on your reservation which you didn’t. And also we only allow 1 pet but you had 2 pets.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
ok for 1 night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience. Just because there was a power outage in the whole area and thunderstorm warnings.
4 sur 5
par un voyageur

Trains but ok

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Room was nice - there’s train noise in the night- but I sleep soundly and it wasn’t bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Sleepless in Ashland Ky

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Lobby Oder was awful, Beds extremely uncomfortable, Tv not working, Parking for Truck and Trailer sub Par, and TRAINS Blowing the Horn 8x’s through the NIGHT!!! Bad Location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience. But you were alerted about it at check in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Hope to see you soon again.