Note fondée sur 182 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
I really enjoyed my stay at quality inn. Breakfast was great.. beds were comfortable. Very quite really enjoyed that. Rooms were clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
They refused to let us in because we had a dog. We booked this because they advertised pet friendly I have tried calling you to receive a rebate but got no help
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience. According to the policy the room was non refundable. You have to disclose of the pet on your reservation which you didn’t. And also we only allow 1 pet but you had 2 pets.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
ok for 1 night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience. Just because there was a power outage in the whole area and thunderstorm warnings.
4 sur 5
par un voyageur

Trains but ok

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Room was nice - there’s train noise in the night- but I sleep soundly and it wasn’t bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Sleepless in Ashland Ky

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Lobby Oder was awful, Beds extremely uncomfortable, Tv not working, Parking for Truck and Trailer sub Par, and TRAINS Blowing the Horn 8x’s through the NIGHT!!! Bad Location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience. But you were alerted about it at check in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Hope to see you soon again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
When we checked in the man was bothered by us being there. Like we interrupted his time. Nothing in the room worked. The fridge and the shower didn’t work at all. And the entire place was falling apart and I wouldn’t take my shoes off. We couldn’t get another room so we left without a refund. Expensive lesson.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Kp, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience. You should have bought this the fd attention so we would have solve it at that point or cancel it
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par KP, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience.