Note fondée sur 949 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Excellent!
5 sur 5
par un voyageur de Gig Harbor

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
We were able to leave our dog in the room while we went to a play.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
It is very close to town. Less than a 5 minute walk to the park. My car sat in the carpark the entire week I was there.
3 sur 5
par un voyageur

Great people and location but overpriced

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
The hotel folks were friendly and The Bard is centrally located--both pluses. But the rooms are basic and more than a bit down-at-the-heels. Definitely not worth >$200/night, even for Ashland.
2 sur 5
par un voyageur

Needs work

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
This property is pretty tired and down at the mouth but the staff were exceptionally helpful.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Walkable to festival plays!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The inn is very close to theaters and restaurants. The property is on the older side but the basics are in good shape and the bed was very comfortable.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Nice place. Will stay again.