Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Lovely owner Christina, Great hospitality, nice room and bed. Definately coming back some day! You made our Holliday complete.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
Thank you Sharon and Maurice! You are the best guests. I’m so glad you enjoyed it
4 sur 5
par un voyageur

Historie in het centrum van Aspe

Publié le 25 avr. 2024 sur Hotels
We verbleven in een heel mooi historisch pand in het centrum van Aspe. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. Prima bed trouwens. Jammer dat er geen ontbijd werd verzorgd. Je kon wel heet water krijgen om thee te zetten. Leuke betrokken eigenaresse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
It was lovely having you stay with us. Thanks for the review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par Cristine, Gestion de l’hôtel
Thank you, Patrick. You are lovely guests. Hope to see you back! -Cristina
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
It was super lovely and Christine was an excellent hostess, we enjoyed staying here. Incredible shower and super clean rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
Wow! Thank you so much for your review, Jennifer! I super loved spending time with you and your mother. I would love to have you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Zeer vriendelijke, behulpzame hostess, Wil je het echt naar de zin maken. Mooi monumentaal pand. Genoten van ons verblijf
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
Hello Frank, Thanks for the review. It was a pleasure to have you guys here. I hope everything goes well and that I get to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Heel mooi historisch pand met mooie kamers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
Hello Thom, I was delighted to meet you and I hope your entire trip went well. Please let me know anything I can do or provide to make your next visit the best.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
Hello, I do not know who you are or if you have ever stayed here. We plan to have it investigated. Hopefully we can have your review removed because I have not been contacted about a problem that needs fixing.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Fue imposible ponerse en contacto con ellos de ninguna de las maneras…y cuando ya estamos en la misma puerta del hotel conseguimos el teléfono de ellos nuevo por parte del ayuntamiento..llamamos y nos dicen que no se pueden entrar al hotel por problemas técnicos,sin avisarnos ni nada.Todavía estamos esperando la devolución del dinero.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
Hello Fernando, I deeply regret your experience. I have consolidated the contact information and made the repairs. I hope we have another chance to serve you. For your inconvenience, I will throw in a free second night. If you book one night and write to me, I will add a second night for free and provide a bottle of wine. Please let me know if there is a better way to make it up to you. Were you reimbursed? We never ran your card so I believe Expedia still has your payment.
4 sur 5
par un voyageur

Viaje y parada en Aspe

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
Todo muy bien, muy confortable. Quizás hay que mejorar ula limpieza
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Cristina, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you for your review, José. I would love to hear more about your experience with the cleaning. We use an industrial steamer and shine with towel after. We believe things are sanitised. It is important to understand from your perspective what needs improvement. We will improve. Thank you, Cristina
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Their telephone numbers on the reference email sent is not valid. Could not let then know of arrival time Have tried with an email as well. Had a horrible experience after their reception closing time of 14h00. Now where is it stated that their opening times are only until 14h00.