Note fondée sur 697 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Christian S. de Suisse
Exceptionnel !
Publié le 27 oct. 2013 sur HotelsRemarquable - Hôtel et environs superbes, séjour trop court, j'y reviendrai !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2014 par Management, Gestion de l’hôtel
Nous sommes tres heureux que vous avez passé un bon séjour ici! Merci pour la revue fantastique. Nous espérons votre retour bientôt!
Jud Hawk, Directeur Général
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Great improvement with new management.
Attentive and lovely staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Daniella Dumas - Rego, Gestion de l’hôtel
Dear adriana,Thank you for sharing these kind words; we are delighted to hear that our elevations have may your stay with us highly enjoyable.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Daniella Dumas - Rego, Gestion de l’hôtel
Dear Eliza, Thank you for your kind feedback. We hope to host you on future travels to the Aspen area.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Available transportation to town and airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Randy, Thank you for the kind words and review. We appreciate our customers and appreciate your feedback. We hope to see you on any future visits to Aspen.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Christopher, Thank you for posting your 5 of 5 review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. If your travels bring you back to Aspen we hope you will consider staying with the Meadows again.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Daniella Dumas - Rego, Gestion de l’hôtel
Dear Adrian,Thank you for choosing to stay with us; we hope to have the pleasure of hosting you again for fututre travels to Aspen.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Everything was quiet and close to town walking. Special shout out to Alexsandar for being so kind and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Daniella Dumas - Rego, Gestion de l’hôtel
Dear Mary, Thank you for your kind words. We hope to have the pleasure of hosting you on any future travels to Aspen. Yours in hospitality,
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Heather, thank you for taking the time to post a review. We appreciate your business and love seeing a 5 out of 5!! Please come stay with us again should you find yourself in Aspen.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
We liked everything, however, the fitness area did not have towels in the men’s or women’s locker room, the hot tub jets didn’t work and the steam bath, and the men’s locker room was in operable. We’re not sure if the sauna worked or not, but they could spend a little more more attention on the spa fitness center making sure everything works and then it’s fully stocked with towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Daniella Dumas - Rego, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you for sharing your feedback as a Guest of the Aspen Meadows Resort for us to address and improve on the overall attention of our Health Club. My sincere apologies that this was your experience during your stay; and trust that the rest of your stay with us was more relaxing. Yours in hospitality,
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Cesar- We appreciate your business and are thrilled to receive your 10 out of 10 review. We hope your experience means we will see you again in the future. Thank you for taking the time to post a review.