Note fondée sur 129 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
5,0 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Eagle

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Perfect mountainside location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Henning Rahm | General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kathleen,Thank you for taking the time to leave a review. I am delighted to hear that you enjoyed your recent stay at our property, especially appreciating our location at the base of Aspen Mountain. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Oklahoma City

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Luxury in Aspen

Publié le 30 oct. 2023 sur Hotels
We loved The Little Nell and cannot wait to return. This is a small boutique hotel with understated elegant and exceptional service! Thank you Joe and the team for making this a memorable trip!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2023 sur Expedia
Most beautiful hotel in aspen. Everything is 5 star including the amenities in the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par Henning Rahm | General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Samuel,Thank you for your amazing rating I am so glad you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again soon!Best,Henning Rahm General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par Henning Rahm | General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,Thank you for your amazing rating I am so glad you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again soon!Best,Henning Rahm General Manager