Note fondée sur 26 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Great resort location, pet friendly. Excellent dinner at the restaurant, great staff.
Only point missing for us: breakfast options
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Very clean and peaceful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Red Lodge Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Great food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Red Lodge Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you! We're glad you had an opportunity to experience our restaurant!
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Quick check-in process, and the grounds and lake are accessible to all. Clean and well stocked rooms. The beds though are really bad - both mattresses in cabin #5 were sagging in the middle and we all woke up the first night with back pain. I spoke with the proprietor and was told I was incorrect about the beds, and regardless, they had no more availability to switch us to another cabin.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Property is by the lake. Water view is excellent. There is a lot of potential for water activity. However, we have to check out by 9:30am (required). If you like these activities, then, you’d better make 2 nights stay.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
The mens washroom in the main lounge was missing a urinal and the toilet didn't flush
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Excellent property with courteous staff and the owner