Note fondée sur 91 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Just convenient
Publié le 17 août 2017 sur ExpediaIt is clean. Ok to stay 2 days but not more.
Noisy rooms. Low quality service : room service disturbs you at 11.40 pm because they forgot things... but lost properties dies not open before 9 am....
par francois
tres bon rapport qualite prix dans astana.
Publié le 31 juill. 2017 sur Hotelshotel situe dans le nord de la ville assez ancien mais bien entretenu et propre. les chambres sont spacieuses, le wifi est bon. le personnel est très sympathique et serviable. j'avais sans le savoir la 1/2 pension, petit déjeuner et diner sous forme de buffet, très correct. pour le centre ville, l'expo 2017 ou l'aéroport vous avez le bus numéro 10 a 500m pour 0.25 euro! le seul "inconvénient" de cet hotel est qu'il est a 4kms de la nouvelle ville et qu'il n'y a pas grand chose autour...mais avec les bus c'est très facile sinon y'a toujours des taxis devant l'hotel. au final un très bon hotel pour découvrir astana, je le recommande sans problème.
par un voyageur de France (Bordeaux)
Nice hotel
Publié le 22 oct. 2016 sur Hotelsvery nice employee very helpful. Perfect location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest! Thank You for your kind attention to King Hotel Astana. Thank You for the amazing review. We are glad to see You had such a lovely experience with us. We hope to see You as our repeat guest. Wishing all the best, King Hotel Astana
par MARTINE de Roquebrune Cap-Martin
Hôtel confortable.
Publié le 21 août 2016 sur HotelsVille intéressante surtout la ville moderne qui est vraiment étonnante. Belle architecture et très bon musée national.
par Alexandre de Portet-sur-Garonne
Publié le 29 mai 2016 sur Hotels
Même si il peut paraître excentré, le personnel pourras vous aiguiller pour
les visites que vous désirerez faire. Franchement, il y a des bus à côté pour aller un peu partout donc c'est pas si dramatique. Et les vue sur la ville valent la peine.
par un voyageur
hotel bien situé
Publié le 7 oct. 2015 sur HotelsHotel bien situé ,proche des transports et des restaurants.la chambre est grande ,la literie est tres ferme prevoir un remplacement. L'espace fitness est payant, choquant pour un 4 etoile.Qualité/prix tres bien
par un voyageur
近くにレストランが少ないので夕食付きは便利
Publié le 6 janv. 2020 sur Hotelsタクシーを5回くらい使ったが、全ての運転手が知っていた。(タクシー代相場は中心部から1500~2000テンゲ位)。
湯沸かしポットがあった(他ではない宿が多かった。)
バスタブもあって部屋も広かった。
チェックアウト後も荷物を預かってくれた。
夕食ビュッフェは味や種類は普通だったが、近くにあまりレストランがない地域だと思うので、(特に自分の場合は年始に宿泊したので)寒い中レストランを探す必要がないだけでも夕食付きにしてよかったなと思った。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par King Hotel Astana Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Takako,
Thank you for taking time to share your experience about your recent stay at King Hotel Astana. We are happy to know that we were able to meet your expectations!
We will be glad to see you and your guests as our permanent and honorable guests
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par King Hotel Astana Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you very much for sharing with us the feedback of your stay at King Hotel Astana! We appreciate your score. It greatly motivates us to provide the best service for our Guests.
We will be glad to see you and your guests as our permanent and honorable guests
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2019 sur Hotels
The staff at the reception is very slow and too relaxed ... I left my room early mornings and returned late in the evenings , which made me a very convenient guest who spent minimum units of electricity and water in the hotel . Despite that I found out on my 5th day of stay that my linen hadn’t been changed since I checked in !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par King Hotetl Astana Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Olga,
Thank you for taking your time to share the experience of your stay with us! We regret that you weren't satisfied with our service. We promise to do whatever we can do to improve the situation. Additional trainig for housekeeping team and Reception have been provided by Manager.
We will be glad to see you and your guests as our permanent and honorable guests
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2019 sur Hotels
A service at the reception was fine but a bit slow though. The cleanliness in the room is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par King Hotel Astana Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Warm greetings from King Hotel Astana! We greatly appreciate your evaluation to our hotel. We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and that you estimated room cleanliness. However, we will take under consideration your mark about Reception team work, where you scored below 8 and 10, in order to take actions for improvements.
We will be glad to see you and your guests as our permanent and honorable guests