Note fondée sur 235 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Reham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your excellent review! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Ok for the price
Publié le 16 août 2023 sur HotelsGreat view, hotel is clean but needs to be modernised. A/C doesn’t work much and is noisy. Food at the restaurant is not very good. Otherwise, personnel very polite and caring.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Reham, Gestion de l’hôtel
Dear MarcWe loved being of service to you and hope we can assist you again soon.
par un voyageur
Publié le 31 mai 2023 sur Expedia
Excellent accueil, l’hotel est charmant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Reham, Gestion de l’hôtel
Dear Anne We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to see you again soon
par un voyageur
Hôtel à fuir!
Publié le 29 avr. 2023 sur HotelsHôtel très très décevant . Fuyez ! Les draps des lits ne sont pas changés d’un client à l’autre. Les salles de bain sont sales. Les poubelles autour de la piscine débordent et le parterre de la piscine est jonché de détritus.
La nourriture est bonne mais la propreté du restaurant laisse à désirer.
La gestion des attributions des chambres est aléatoire nous avons attendu 2h pour avoir nos chambres.
Je vous déconseille vivement de prendre cet hôtel si vous ne voulez pas gâcher votre sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Reham, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe Thank you for taking the time to review our services, . I am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2021 par Lydia Ramsis, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for sharing your review.
Thank you for taking the time to spent with us,
We look forward to welcoming you back soon.
Sincerely,
Guest Relations Department
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par Merna, Gestion de l’hôtel
Dear our valued guest, Good Morning from Basma Hotel Aswan Thank you for sharing your feedback about our Hotel . we are Looking forward to welcoming you again.
Guest Relations
Febronia Fady
Merna Nashaat
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par Febronia , Gestion de l’hôtel
Dear our valued guest,
Good Morning from Basma Hotel Aswan,
we greatly appreciate the time you spent to share your feedback at our hotel and thank your for kind recommendation to readers.
Looking Forward to welcoming you again.
Febronia Fady
Guest Relation
par un voyageur
Publié le 14 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par christen, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Sans grande surprise
Publié le 13 juin 2019 sur Hotels Rien de bien spécial à signaler. Un ascenseur sur deux fonctionnait. L’ensemble paraît bien vieillot. Mais reste correct en rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par christen s, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Yves
Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your last stay at Basma hotel Aswan.We really appreciate your feedback,
we're currently taking steps to upgrade some of hotel facilities and services.we looking forward to welcoming you again for more pleasure . Kind Regards , Christen S Guest Relation
par un voyageur
Hotel qui a besoin d’un capitaine
Publié le 11 mars 2019 sur HotelsSalle de bain très sale, repas et breakfast très modeste
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2019 par sandy, Gestion de l’hôtel
Dear M.joel
Thank you for taking the time to leave your detailed feedback on your recent stay.Thank you for your nice remarks about the Hotel. we have informed the concerned departments about your comments. We all hope to welcome you soon again for a more pleasant experience.
Kind Regards,
sandy G
Guest Relations