Note fondée sur 371 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Nasser, Gestion de l’hôtel
Dear Beatrice ,We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Movenpick Resort Aswan was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories. Looking forward to welcome you again very soon .Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2022 sur Expedia
the concierge were a gem! went above and beyond, from organizing a very last minute transfer to having delivered a left itemn at our next hotel. can only highly recommend as the place to stay in aswan. location is amazing too!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par Nasser, Gestion de l’hôtel
Dear Robert , Thank you for making our Movenpick Resort Aswan your choice hotel on this occasion and for your very kind recommendation to the travel community of Expedia , this positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards. Looking forward to welcome you again very soon .Best regardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2021 par Nasser, Gestion de l’hôtel
Note Cher Antoine , Encore merci pour votre visite et vos critiques constructives, notre objectif principal est de garantir que nos clients se sentent en tout confort et profitent pleinement de leur séjour, c'est pourquoi nous espérons avoir à nouveau l'opportunité de vous servir et de restaurer votre confiance envers Notre hotel lors d'une prochaine occasion. Merci bien Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2021 sur Hotels
Hôtel vieillot. Rapport qualité prix mauvais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2021 par Nasser, Gestion de l’hôtel
Notre Cher Antoine , En premier lieu nous vous remercions pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions sur votre séjour au sein de notre hotel , car c'est grace à des commentaires comme les votres que nous serons en mesure de maintenir et bien évidemment si nécessaire, d'améliorer la qualité de nos prestations. Merci bien Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2021 par Nasser, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest , Firstly we would like to thank you for the lovely review rating you shared following your recent visit to our Movenpick Resort Aswan and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcome you again soon. Best regards Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2019 sur Expedia
Emplacement exceptionnel. Personnel gentil et serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2019 par Nasser, Gestion de l’hôtel
Dear our Valued Guest Firstly we would like to thank you for choosing our Movenpick resort Aswan for your holidays in Egypt and for the review you shared on Expedia, all of your kind words about your stay with us are great to hear . Looking forward to welcome you again very soon. Best regards Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Wael Allam, Gestion de l’hôtel
Dear our beloved guest, we would like to thank you for posting your precious comment based on your positive feedback. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us and we wish you keep Mövenpick Resort Aswan in your good memory ever. With best regards, Wael Allam General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Wael Allam, Gestion de l’hôtel
Dear our beloved guest, we would like to thank you for posting your precious comment based on your positive feedback. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us and we wish you keep Mövenpick Resort Aswan in your good memory ever. With best regards, Wael Allam General Manager
4 sur 5
par un voyageur de switzerland

Publié le 6 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Wael Allam, Gestion de l’hôtel
Dear our beloved guest, we would like to thank you for posting your precious comment based on your positive feedback. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us and we wish you keep Mövenpick Resort Aswan in your good memory ever. With best regards, Wael Allam General Manager
4 sur 5
par un voyageur de paris

Grand calme sur l'île elephantine

Publié le 23 févr. 2018 sur Expedia
Idéal pour se ressourcer après les journées de visite.