Note fondée sur 120 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2023 sur Expedia
Tout était très bien, beaucoup de choses à faire !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Tolip Aswan Team, Gestion de l’hôtel
Dear distinguished guests We would like to thank you for the pleasant feedback ,it makes us happy that you enjoy your stay with us.We are indeed at the disposal of our guest to make their stay enjoyable. fWe look forward to seeing you again.
par un voyageur
Court séjour agréable
Publié le 23 févr. 2022 sur HotelsTrès bien pour un court séjour. Dommage que la piscine ne soit pas chauffée. Personnels attentifs. Merci
par un voyageur
Pas à la hauteur du prix demandé. Mieux ailleurs
Publié le 13 janv. 2019 sur HotelsCet hôtel - qui est aussi un centre de convention - n'offre pas le wifi dans les chambres; que dans le lobby!! Très étonnant pour un centre de congrès. Nous sommes partis moins d'une heure après notre arrivée. Le personnel et le gérant ont tenté de nous garder avec eux ( internet ds la chambre tout à coup disponible) - mais nous avons préféré quitter. Ceci étant, ils ont été très chics.
par BENOIT
Hotel de luxe avec piscine le long du Nil
Publié le 22 mai 2016 sur HotelsHotel luxueux avec une tres large piscine et terrasse le long du Nil (de l autre cote de la route). Petit dejeuner tres varie, personnel tres serviable. Un excellent sejour en famille.
par françois de paris
Bon hotel, bien situé
Publié le 13 janv. 2016 sur HotelsSans grand charme mais prestations d'un bon niveau (plutôt comme un 4 étoiles européen) Grande chambre avec belle vue sur le Nil, bon petit déjeuner. Très gardé parce que propriété de l'armée! Personnel très serviable et hospitalier.
par un voyageur
Hotel with a good intention
Publié le 8 août 2024 sur HotelsWe had a good experience at this hotel. We only stayed for one night. Service was good but not excellent. Signaling to get to places was poor. Many of the staff members would not speak English and even though most of they tried to assist they were not properly trained or did not know themselves how to help. Our was upgraded to one of the VIP villages next to the nile and the room had ample space and a magnificent view to the pool and the Nile. The room however was not very clean. The sofa had not been vacuumed properly. The TV remote controller had a leather case that was worned out looking old and dirty. We were offered complementary fruits. Overall our experience was not bad and it was a positive one but attention to details would improve the experience of the guests.
I have to mention that we visited the shops in the hotel. The jewelry store an some beautiful items at a very fair price. The young man at the store was very pasive and not pushy as most salesman. We also bought a bag and other items at the other store (in front of the jewelry store). We are very happy with the products we purchased. Good quality and fair price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Valued GuestWe would like to thank you for the pleasant feedback, it makes us happy that you enjoy your stay with us.We are indeed at the disposal of our guest to make their stay enjoyable. We look forward to seeing you again.TOLIP Aswan Team
par un voyageur
Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
the property could not take credit card to check out. we had a trip planned at 5:30am and waited for an hour. in the end we had to pay cash.
this hotel is the worst among all Egyptian hotels we stayed in. not clean, and the shower water is either too hot or too cold and change irregularly. no way to have a good shower after a long hot day.
par un voyageur de ATLANTA
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Property is old yet nice. You can tell at one point of time this hotel was great! Hotel need some upgrades overall nice for a night.
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
清潔にはしているが、全体的に古びた印象。フロントスタッフは、居眠りしてるし、荷物を預けようとしたら、あっちとアゴで指示された。荷物を運んでくれた人は、親切だった。朝食は、それなりに良かった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Tolip Aswan Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Greeting from Tolip hotel Aswan. Thank you for taking the time to provide your feedback on the service you received here, we will certainly assess your review internally. We apologize that your experience was not satisfactory and for any inconvenience this caused you. We do hope to welcome you back in the future for a more pleasant experience.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
This is a perfect place for tourist. Room is big , clean , staff is friendly and the breakfast bag for next days’ trip is prepared well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Tolip Aswan Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Valued GuestWe would like to thank you for the pleasant feedback, it makes us happy that you enjoy your stay with us.We are indeed at the disposal of our guest to make their stay enjoyable. We look forward to seeing you again.TOLIP Aswan Team