Note fondée sur 99 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 mai 2023 sur Expedia
Been there 3 times this year
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Hotel Managment, Gestion de l’hôtel
Thanks Alothope to see you soon :)
par un voyageur
Publié le 10 mai 2023 sur Expedia
Was not the first and will be back for sure … so relaxing and all employees are so welcoming .. thank you ans see you next time … I am from Canada and it’s my 3rd time at Porto at your hotel .. love it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Hotel Managment, Gestion de l’hôtel
Thanks Alothope to see you soon :)
par Souhayel
Mer rouge
Publié le 6 oct. 2012 sur HotelsBonne impression de l'hotel
par un voyageur de Cairo
Publié le 5 août 2023 sur Expedia
par un voyageur de New Rochelle
Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
The rooms were not clean. Also, the rooms should be maintained properly as they got old and were very consumed. The pool should be bigger and real isolated with other properties. The biggest disadvantage on this property, it is noisy hotel. The concert were in front of the hotel and they leave after 2 PM. Therefore, I could take enough sleep at that day.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmed, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your pleasant experience. It is our pleasure to hear that you have enjoyed your stay with us! We always do our best to create memorable experiences for our guests. We have passed your comments to the hotel team and would like to thank you once more for the valuable feedback that you have provided. Looking forward to welcoming you back again in the near future!
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 août 2021 sur Hotels
الفندق موقعه ممتاز و العاملين ممتازين و الكل ممتاز و اطلالة البحر حلوة و لكن موظفي المسبح ينقصهم الخبرة كذلك تسجيل الخروج كان متعب
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2021 par Porto Sokhna management , Gestion de l’hôtel
ضيفنا العزيز،
شكرا جزيلاً على اختيارك فندق بورتو السخنة وعلى وقتك في مشاركة تجربتك الممتعة. يسرنا جميعا معرفة أنك قد استمتعت بإقامتك معنا. إن شعورالنزيل بتجربة إيجابية لهو شيء نفخر به جميعاً. لذلك فإننا نقدر تعليقاتك للغاية و نتطلع إلى الترحيب بك مرة أخرى في المستقبل القريب!
مع خالص الاحترام والتقدير،
ادارة الفندق
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2021 par Sincerely Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmed, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your pleasant experience. It is our pleasure to hear that you have enjoyed your stay with us! We always do our best to create memorable experiences for our guests. We have passed your comments to the hotel team and would like to thank you once more for the valuable feedback that you have provided. Looking forward to welcoming you back again in the near future!
par un voyageur
Publié le 26 mai 2021 sur Expedia
No good be
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2021 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Please accept our sincere apology for not meeting your expectations during your stay with us. We always take the time to listen to the valuable comments of our guests so we can continually improve our services and provide a better experience.
Looking forward to welcoming you back again in the near future!
Sincerely
Hotel Management