Note fondée sur 74 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Une mauvaise expérience
Publié le 5 juin 2021 sur HotelsDès le check in on a commencé à avoir des soucis. (2 heures pour avoir une chambre) La chambre ne correspondait pas à notre réservation. La nourriture nest pas du tout bonne mais en plus chère. Il n y a pas d’alcool à cet hôtel (ce n’était pas mentionné nulle part). La grosse déception c’est la plage : il s’agit de sable pour les travaux qui est mis sur des galets sur une minuscule zone. Les gens étaient entassés (malgré une 3eme vague du Covid ) à la piscine je n’osais même pas mettre un pied tellement c’était plein à craquer.
Cet hôtel ne mérite pas un 5* et ne correspond pas aux normes internationales surtout pour des touristes. Le parking est payant. Le kids area est payant également.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2021 par Executive Management, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur. ,
Merci d'avoir choisi notre Hôtel pour votre hébergement et d'avoir posté votre commentaire. Vos commentaires ont été partagés avec l'équipe pour s'assurer que cela soit amélioré à l'avenir. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.
Bien à vous,
par un voyageur
Worst experience for a family weekend
Publié le 29 sept. 2023 sur HotelsThe hotel is over crowded , no regular cleaning, slow hardly exist food refill, rude staff not helpful at all !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Galal, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Reem, We are very much appreciated to review your comments regarding your recent stay at Tolip Resort El Galala Majestic, it is always a pleasure to receive guests feedback.I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2023 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Galal, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ibraheem, We would like to seize this opportunity to thank you for your valuable comments and assuring that we will keep maintaining our quality of service.We are looking forward to welcoming you once again in the nearest future at your second home Tolip Resort El Galala Majestic.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2023 sur Expedia
Great place for families
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Gala, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Nataly, We would like to seize this opportunity to thank you for your valuable comments and assuring that we will keep maintaining our quality of service.We are looking forward to welcoming you once again in the nearest future at your second home Tolip Resort El Galala Majestic.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Rooms are smelly … staff was rude and unhelpful … receptionists know nothing … food is terrible and unorganised
Pool is and beach areas are good and the kids show is nice but overall it was horrible experience and will never go there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Galal, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Firas, We are very much appreciated to review your comments regarding your recent stay at Tolip Resort El Galala Majestic, it is always a pleasure to receive guests feedback.I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
Wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Galal, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Adel, We would like to seize this opportunity to thank you for your valuable comments and assuring that we will keep maintaining our quality of service.We are looking forward to welcoming you once again in the nearest future at your second home Tolip Resort El Galala Majestic.Sincerely yours
par un voyageur
Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Galal, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Mariam, We would like to seize this opportunity to thank you for your valuable comments and assuring that we will keep maintaining our quality of service.We are looking forward to welcoming you once again in the nearest future at your second home Tolip Resort El Galala Majestic.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Gala, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmed, We would like to seize this opportunity to thank you for your valuable comments and assuring that we will keep maintaining our quality of service.We are looking forward to welcoming you once again in the nearest future at your second home Tolip Resort El Galala Majestic.Sincerely yours,
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2022 sur Expedia
The sea view suite was fabulous. The food was, however, average at best. The beach area was so small and has hardly any sandy area. Also there construction at the beach front which was annoying.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Galal, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Medhat, We are very much appreciated to review your comments regarding your recent stay at Tolip Resort El Galala Majestic, it is always a pleasure to receive guests feedback.I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely yours,
par un voyageur
Excellent Hotel
Publié le 18 nov. 2022 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2022 par Hassan Fahmy General Manager Tolip Resort El Galal, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Mohammad ,We would like to seize this opportunity to thank you for your valuable comments and assuring that we will keep maintaining our quality of service.We are looking forward to welcoming you once again in the nearest future at your second home Tolip Resort El Galala Majestic.Sincerely yours,