Note fondée sur 951 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tres moyen
Publié le 2 août 2024 sur HotelsSejour moyen
Il a fallu se battre avec la réception pour que les petits déjeuners prépayés par hôtels.com soient bien appliqués… on voulait nous facturer 25 dollars de plus par petit déjeuner qui ne le vaut en plus absolument pas !! Très basique comme l’on peut retrouver dans des motels bas de gamme
Personnel de chambre moyen … il manque toujours quelque chose jusqu’à notre lit pas fait le dernier jour … franchement très très moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis informatif. Nous sommes tristes d'apprendre que nous n'avons pas été à la hauteur lors de votre récente visite chez nous. Nous apprécions vraiment vos commentaires car ils nous aideront à améliorer l'expérience globale de nos clients. Nous nous excusons de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes et espérons que vous nous donnerez à l'avenir l'occasion de gagner votre confiance.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2023 par Brandon D., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for having been our guest. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2023 sur Hotels
Stationnement très cher
Climatisation bruyante
Déjeuner servie à l’hôtel très cher pour ce à quoi l’on a droit.
Odeur dans les corridors.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2023 par BUlrich, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback and for having been our guest. We will be adressing your concerns and are very sorry that your stay was not satisfactory due to the concerns you outlined. Please know that we are working hard to improve the condition of our guest rooms and the F&B team is committed to enhance their culinary offerings. We hope that you can consider us for a future visit, we'd love to welcome you back.
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
The floor we were on smelled like weed and when we entered our room it smelled like weed so we had to go downstairs and ask for another room upon check in. The room is nice once you get inside. I did not like all the traffic and the hotel is positioned in an awkward place making it hard to get in and out of the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. While we are delighted to have welcomed you as our guest, we are disappointed to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us. We greatly value your feedback as we're always looking for opportunities to improve our overall guest experience. We hope to have the chance to welcome you back to our property in the future.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Very boutique feel, clean, modern.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
We’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. We are very fortunate to have so many great reviews, and greatly appreciate you adding your experience! Thank you again for the comments that you have shared, and we look forward to your return.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Great property, great customer service & great location…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us and with your fellow travelers. We love our fantastic location too, and are happy our dedicated team took good care of you during your stay! We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Nice hotel in downtown Atlanta. Would've gotten 5 stars but I checked out at 5pm a day early and they were not interested in helping me out with my rate for the night I was not using. Even charged me the full $55 for parking. The front desk was nice but said there was nothing they could do.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
We greatly value your feedback as our guest, and it is a pleasure to know that you enjoyed your overall stay at our property. Please know that we take comments from our guests seriously, and that your feedback will help us improve for your next visit. Thank you for your review, and we hope to welcome you back to our hotel in the future.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
The stay was great, room clean and everyone was very nice. . The only thing was they ran out of coffee & creamer for the room so that was a little disappointing We had a good time..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for posting your feedback from your visit with us. We are delighted to have welcomed you as our guest, and are grateful to hear that you enjoyed your overall visit. We truly appreciate all of the comments you've shared as well, as we are always looking for opportunities to improve. We hope you will consider staying with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for this fabulous rating! We are delighted to have welcomed you as our guest and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. It would be an honor to welcome you back again in the future.