Note fondée sur 957 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Tres moyen
Publié le 2 août 2024 sur HotelsSejour moyen
Il a fallu se battre avec la réception pour que les petits déjeuners prépayés par hôtels.com soient bien appliqués… on voulait nous facturer 25 dollars de plus par petit déjeuner qui ne le vaut en plus absolument pas !! Très basique comme l’on peut retrouver dans des motels bas de gamme
Personnel de chambre moyen … il manque toujours quelque chose jusqu’à notre lit pas fait le dernier jour … franchement très très moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis informatif. Nous sommes tristes d'apprendre que nous n'avons pas été à la hauteur lors de votre récente visite chez nous. Nous apprécions vraiment vos commentaires car ils nous aideront à améliorer l'expérience globale de nos clients. Nous nous excusons de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes et espérons que vous nous donnerez à l'avenir l'occasion de gagner votre confiance.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2023 par Brandon D., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for having been our guest. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2023 sur Hotels
Stationnement très cher
Climatisation bruyante
Déjeuner servie à l’hôtel très cher pour ce à quoi l’on a droit.
Odeur dans les corridors.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2023 par BUlrich, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback and for having been our guest. We will be adressing your concerns and are very sorry that your stay was not satisfactory due to the concerns you outlined. Please know that we are working hard to improve the condition of our guest rooms and the F&B team is committed to enhance their culinary offerings. We hope that you can consider us for a future visit, we'd love to welcome you back.
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2025
Easy check in and good food at the restaurant.
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for this fabulous rating! We are delighted to have welcomed you as our guest and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. It would be an honor to welcome you back again in the future.
par un voyageur de Brooklyn
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our property. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We hope that you’ll give us a second chance in the future to provide you with a better experience.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for providing such a wonderful rating! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5-star rating! We’re thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The place smelled badly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us Oday. We are saddened to hear that we missed the mark on your recent stay. This is certainly not the experience we want our guests to have and we can assure you that we'll be addressing your concerns immediately with our team. We hope you feel able to visit again so that we can gain your trust.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Bad customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Property Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your concerns with us Felix. We are saddened to learn of the issues you experienced with our service. This is uncharacteristic of our team and we will certainly be looking into your comments further. We appreciate your feedback as we are always working to improve. We hope to have the chance to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.